weg krullen....... snik snik!!!

Hallo lieve allemaal,
Met mijn 2 o zo drukke en beweglijke dames, heb ik de laatste weken weinig tijd om veel te reageren, maar dit wou ik toch even delen.... Snik snik....

Ondanks dat het 3 weken goed ging, begon ze dit weekend weer in alle hevigheid haren uit haar bolletje te trekken in haar slaap..... Hopelijk stopt de gewoonte nu bij het ontbreken van de krullen om aan te trekken.... Het deed flink zeer om ze te verwijderen.... voor ons dan..... maar het blijft een leuk koppie!!!

Liefs,
Petra en co

Before.... die achterse 2 krullen waren al superlang....

Papa bezig met de tondeuse

Eindresultaat.... Het leuke korte koppie.....

Hoi

Ik begrijp jou verdriet maar ik vind echt niet dat het haar minder mooi maakt en het is natuurlijk niet zonder reden gedaan. En wat goed dat zij gewoon zo lekker stil kon staan voor de tondeuse... Weet niet of dat ooit hier zouden lukken maar het is ook niet aan de order met de zeer korte lokken van Celeste....

Heele leuke fotoserie daarvan gemaakt trouwens.

Mor 74    

Hoi Petra,

Wat een heerlijke moppies toch!
Tja dat korte haar... maar als het niet anders kan...
Het zal wel een fase zijn dat getrek aan het haar.
Wellicht als ze wat ouder is kun je het haar weer laten groeien.
Zitten ze niet bij elkaar aan het haar te trekken?
Hier wel, zodra Sophie 2 leuke staartjes heeft zit Thomas er aan te trekken en begint dan heel hard te lachen.
Sophie trekt aan haar oorlelletje in haar slaap, het gevolg is dat het  lelletje  helemaal stuk is.
Volgens de HA gaat het vanzelf een keertje over en groeit ze er overheen.

Groetjes Patricia (mama van Thomas en Sophie, 2 mei 2008)

Heey meid

Ik kan het me helemaal voorstellen hoor, maar het is zo weer gegroeid!
Dat gaat zo snel!
En zo is het ook erg leuk!
Wat een leuke meiden heb je toch!!

xx

Hej Petra!

Wat een scheetjes heb je toch, allemensen wat een lekkere meiden! En ja, die krulln, wat zonde, maar mijn kapper zegt dat je beter de haren vd baby's kunt knippen, dat ze daar sterker en mooier haar van krijgen. Misschien een schrale troost??? En ach, het groeit zo weer aan en ze ziet er toch mooi uit!! Als je het zelf niet zo leuk vind, kun je altijd nog met vrolijke doekjes en hoedjes werken toch? Maar ik vind haar er lekker uit zien hoor!! Om te zoenen! Liefs Pippi

Jaaaa, het is nogsteeds een dropje!!!! En nog even ondeugend!!  Maar we konden gewoon niet anders.....
je kan op de foto de lichte rand van haar haar zien.... dat heeft ze allemaal uitgetrokken.... en wat er over was, was flink pluizig en beschadigd en heel ongelijk.

het is nu wel makkelijker om de meisjes uit elkaar te houden. hahaha. het begon net moeilijk te worden omdat ze steeds meer op elkaar beginnen te lijken. hahaha. heb zelfs al een paar keer de verkeerde op dr kop gegeven omdat ze weer met de vingers in de plantenbak zat. haha. nu moet ik wel heel slecht kijken, wil ik die fout weer maken.

Ze vindt trouwens haar kapsel erg leuk. elke keer dat ze zichzelf in de spiegel ziet, aait ze zichzelf over dr bolletje met haar tevreden geluidje erbij.

Terug
Bovenaan