weg met ovu-testen;-)))

A

Anoniem

Guest
He meiden,

hoorde net een nieuwsberichtje op de radio, dat ik jullie niet wilde onthouden.

Die dure ovu-testen kunnen de deur uit hoor. Volgens de radio kleden vrouwen die hun eisprong hebben zich anders dan anders. Meer rokken, meer bloot en meer juwelen.
Zou een of andere studie in Amerika hebben aangetoond.........

Bij mezelf nooit iets van gemerkt, maar goed, wie weet !

Succes allemaal met zwanger worden en let op je kledingkeuze he!!!

groetjes,
Mienetje
(25 wkn, 5 dgn)

Ik zat dit berichtje net even te lezen, maar in mijn geval klopt dit aardig. Sinds ik gestopt ben met de pil, beleef ik alles veel intenser. Zo rond de eisprog voel ik mijzelf enorm sexy en verleid ik mijn vriend de hele dag door, ik weet zeker dat ik dan een eisprong heb. Test maar eens per cyclus met ovulatietest en heb dan gelijk een smiley. Maf toch...   maar zodra ik ongesteld ben tover ik gelijk mijn jogging pak uit de kast, omdat ik mij het meest onaantrekkelijke wezen op de aarde vind.

succes en vertouw op je lichaam. Soms moet je gwoon naar je lijf leren luisteren...

Dus kan nu voortaan gewoon af en toe in mn latex pakje met netkousen en stiletto's naar mn werk? ik speld gewoon een button op....."tsja meneer...ik ovuleer" ;-)

Chips!!!! dan heb ik dus mijn eisprong gehad zonder ik het doorhad. Ik had namelijk gister zo'n dag. Draag nooit rokjes....maar gister had ik ineens zin in een rokje met mijn mooiste ketting die onder het stof zat :)
Hmmmm. ga ik dus voortaan beter op letten.

Lfs Niek

Terug
Bovenaan