Weg roze wolk....

mamavan8kids

New member
Vanmorgen een echo gehad bij mijn gyn. Daar kregen we niet zo leuk nieuws. Heb weer te veel vruchtwater bij me dus ze gaan nu alles uitzoeken waar dit aan ligt. Ze hebben net een hele uitgebreide echo gemaakt en zoals het er naar uit ziet doet het kindje het wel heel goed. Zometeen gaan ze bloedprikken op de vijfde ziekte omdat dat ook een mogelijke oorzaak kan zijn. Verder word ik morgen een aantal keren op glucose geprikt omdat dit ook een oorzaak kan zijn. Mocht ik weer naar huis mogen en dat ligt aan alle uitslagen dan moet ik in ieder geval elke week terug komen. Die weeenactiviteit is dus mogelijik de oorzaak door het vele vruchtwater. De gyn was ook heel erg boos dat zijn collega`s tijdens zijn afwezigheid niet verder hebben gekeken terwijl ik nu al drie weken eigenlijk al last heb van extreem veel harde buiken.
Die roze wolk is nu eigenlijik wel weg want het blijft wat het ook mag zijn tot het eind vele controles en onzekerheid of alles wel goed gaat nu is me al verteld.
Dus het is weer afwachten.

Liefs
 
Goh, wat vervelend allemaal zeg. En wat je zegt, voorlopig ben je niet klaar met de controles. Maar ze weten nu wel waar ze bij jou en de kleine op moeten letten. Hopelijk komt er iets uit de onderzoeken, zodat ze het nog een beetje kunnen verhelpen.

Nogmaals heel veel sterkte en we denken en je en de kleine!

Mariska

 
O lieverd,

Ik vind het zo rot voor jullie! Ben wel blij dat, zoals het nu staat, de kleine en jij het goed maken en dat ze jullie goed in de gaten houden..........

Het vervelende is die onzekerheid.........

heel veel sterkte, en ook al maak je je ontzettend zorgen, ik hoop dat je toch zo rustig mogelijk kan blijven...............

Liefs en hou ons op de hoogte.....
 
Terug
Bovenaan