weg?

Help!

Net zwanger (5 weken) en word ik vandaag wakker met zoveel minder pijn in mijn borsten? Lijken minder gespannen/voller.... Is dit een begin van....??
Mijn temperatuur is nog hoger, af en toe misselijk en ook nog wel moe, maar ook dat lijkt minder heftig........
Iemand goede ideeën??
 
Je moet jezelf niet te ongerust maken hoor...sommigen hebben zelfs helemaal geen last van hun borsten dus dat zegt niets. Ik heb ook wel af en toe last gehad van mijn borsten maar gelukkig niet elke dag en ik ben nu 28wk zwanger. Ik heb zelf eerder een miskraam gehad en dat begon niet verdwijnen van kwaaltjes als zere borsten en moeheid. Je kunt er niets aan doen dan alleen maar wachten..heb je al een afspraak bij de verloskundige gemaakt?
 
Klachten komen en gaan. Dat hoort erbij. De ene dag niks en de andere sta je op de kop. Soms een hele week misselijk en dan dagen niet. Ga niet op de klachten af. Zolang je niet ongesteld bent, ben je gewoon zwanger, want dat is het enige echte teken dat je zwanger bent. De rest van de klachten varieren per vrouw en van dag tot dag... laat je dus niet gek maken!
Waarschijnlijk als je een week of 7 bent, zullen je klachten toenemen en na een week of 9 weer afnemen.
Maar goed bij mijn eerste had ik volop klachten en bij mijn tweede bijna niks. Nou ik dacht echt dat het niet goed zat. Maar een prima echo maakte me heel gelukkig en dankbaar dat ik bijna klachtenvrij was. Heel erg misselijk zijn is echt geen pretje en dan kun je maar beter minder last hebben.

Mijn vk zei altijd: "Er zijn ook vrouwen die kotsend boven de pot hangen, en toch een miskraam krijgen!" Niks is zeker dus maar de kans dat het goed gaat is groter. Dus probeer daar op te vertrouwen.

Succes en geniet ervan!
 
Probeer je niet te druk te maken. En als je het gevoel niet los kan laten, maak dan een afspraak bij de verloskundige en bespreek dit met haar. Zij staan hier vaak echt wel voor open. Liever een afspraak te veel dan dat je weken lang in onzekerheid zit en gestresst raakt.
 
Terug
Bovenaan