weg?

Help!

Net zwanger (5 weken) en word ik vandaag wakker met zoveel minder pijn in mijn borsten? Lijken minder gespannen/voller.... Is dit een begin van....??
Mijn temperatuur is nog hoger, af en toe misselijk en ook nog wel moe, maar ook dat lijkt minder heftig........
Iemand goede ideeën??

He meid wat moet je je onzeker voelen. En dan ook niemand op het forum die er is om te reageren :-(

Ik durf het je niet te zeggen.
Kijk eens op zwangerschapspagina.nl bij de forums. Daar word veelal snel gereageerd ;-)

Sterkte!

Hoi Sun,

wat vervelend! En zeker omdat je je er zo onzeker door gaat voelen. Maar ik herken het wel. De ene dag heb ik meer last van m'n borsten en vermoeidheid en misselijkheid dan de andere dag. En zeker in het weekend als ik het wat rustiger aan kan doen, heb ik minder klachten.

Als je echt twijfelt kan je morgen nog een keer een test doen. Weet niet of je al een afspraak hebt bij de verloskundige, anders kun je het haar ook vragen als je belt om een afspraak te maken.

Succes!

Hoi sun,

Zo lang er geen bloed verlies is zou ik me niet te veel zorgen maken.
Ik heb al 2 mk gehad en die kwamen allebei onverwachts, geen voor tekenen.

Ik hoop dat ik je wat gerust heb gesteld
Liefts umbra.

Hoi sun,

Ook ik heb de ene dag veel minder last van kwaaltjes dan de andere dag. En ook ik denk wel vaker zal het nog wel goed zijn? Maar zolang er geen extreem bloedverlies is, is er niks anders te doen dan afwachten tot je een echo krijgt en ziet hoe het met je kindje gaat....

Succes!

Ja, de ene dag kunnen ze heel gevoelig zijn, andere dag veel minder...
Als je geen bloedverlies en (erge) krampen hebt, denk ik dat het wel goed zit ;)

Ik heb het ook hoor, de ene dag mag je er niet naar kijken terwijl ik de andere dag er echt "even" in moet knijpen om de pijn te voelen..

Het lichaam is een raar iets hoor.
Maar zolang er geen bloed is dan zit het in ieder geval nog binnen

dank voor de reacties!

En inderdaad, 's avonds dacht ik alweer "waar heb ik me druk over gemaakt' en ook vandaag..... bijna te pijnlijk!
Deze zwangerschap is nogal anders dan bij mijn zoon. En op de één of andere manier kan ik van die eerste weken zwanger zijn niet zo veel herinneren, waarschijnlijk in een roes geweest!

Nogmaals dank!

Terug
Bovenaan