Wegbrengen naar de oppas

Hallo allemaal,

Over drie weken ga ik weer werken en dan gaat de kleine naar de oppas (mijn zus gaat 2 dagen oppassen. Hoe zijn jullie ervaringen hiermee. Ik heb het er namelijk een beetje moeilijk mee.
 
Hoi,

toevallig ben ik vandaag ook weer gaan werken.
Ik heb al wel eerder gewerkt (3 dagen ofzo), maar het een tijd in de ZW gezeten.
Ons zoontje heb ik vandaag naar de opvang gebracht, ik had het er echt moeilijk mee.
Toen ik daar binnenkwam, zag ik het gezichtje van hem echt met zo'n uitdrukking van: Hmm... hier kan ik het wel naar mijn zin hebben.
Dat deed me toch erg goed!!
Maar toen ik eenmaal in de auto stapte kreeg ik het toch wel heel erg moeilijk.
En op mijn werk kon ik me eigen ook niet inhouden. (Is helemaal niets vreemds hoor).
Morgen naar hij ook naar mijn zus... hier heb ik toch een fijner gevoel bij.
Ik heb begrepen dat je kindje ook naar je zus gaat??
Wat je je moet proberen voor te houden is dat je ukkie daar goed zit, en dat de dag weer voorbij gaat.
Het zal zeker wennen zijn, want ik mis mijn manneke morgen ook zeker!!
Probeer er naartoe te leven dat je je kindje weer ziet, des te leuker kun je het voor je eigen maken.
Heel veel sterkte en succes!!

Groetjes Debby.
 
Hoi,
Mijn zoontje is nu bijna een jaar en gaat vanaf dat ik weer werk naar mijn moeder. Ik heb er vanaf het begin een goed gevoel bij gehad. Mijn moeder heeft haar kinderen ook op een goede manier groot gekregen, en daarom heb ik er ook vertrouwen in dat ze voor mijn zoontje goed zorgt.
De eerste dagen zijn misschien moeilijk, maar houd in je achterhoofd dat er goed voor je kind wordt gezorgd, en als er iets is kun je toch altijd gebelt worden??
Probeer zelf ook niet te bellen, hoe moeilijk het is.....het is echt een tip...! En als je je kindje na een dag werken weer terug ziet, is het alleen maar fijn....
Succes, en werk ze..
Esther
 
Hoi
Wij hebben voor de kids een gastouder gevonden waar ze heen gaan.
Heb daar nooit moeite mee gehad. Was beide keren blij weer aan het werk te gaan.
De kids vermaken zich goed bij de gastouder en haar familie.
Onze dochter heeft wel eens groot drama vertoont als ze mee moest (toen de tweeling erbij kwam haalde zij de kids thuis op). En als ik ze 5 min later op de fiets inhaalde liep ze lief aan het handje mee. Ach en dan ben je toch even opgelucht.
Alvast succes
oh ja, eerst een keer of vaker  oefenen en niet dat je eerste werkdag ook de eerste keer is dat je  je baby  weg brengt
 
Terug
Bovenaan