Wegdraaien van linker oog + opgewekt?

Dag lieve mama's,

Ik maak mij een beetje zorgen :(

Ik merk dat mijn zoontje van 6 maanden de afgelopen tijd zijn linker oogje wegdraait. Niet scheel zeg maar richting de neus, maar naar de kant richting het oor. Ik heb gemerkt dat het meestal gebeurd wanneer ie moe is en wanneer ie net wakker is. Hij kijkt voor de rest wel gewoon recht en volgt alles netjes met beide ogen, daarin zie ik verder geen afwijkingen of bijzonderheden. Toen ie wat jonger was deed ie dit ook wel eens maar het was een tijdje gestopt, en nu merk ik een aantal dagen 4-5, dat ie het weer doet.

Waar ik mij ook nog verder zorgen over maak is dat ie vaak met zijn handjes helemaal trilt, zeg maar niet trillen als je stress hebt bijvoorbeeld maar trillen alsof ie opgewekt is. Of hoort dit eenmaal bij de groeistuip?

Ik hoop dat iemand mij wat verheldering hierin kan brengen. We hebben as dinsdag ook een afspraak bij CB en zal het ook aan hun mededelen.

Groetjes!
 
<p>Dat met die handjes doet mijn zoontje van 6 maanden ook. Ziet er gek uit, maar denk zelf niet dat het afwijkend is. Mn man deed het vroeger ook, vertelde mijn schoonmoeder.</p><p>Het wegdraaien herken ik niet. Fijn dat je gauw bij het cb terecht kunt en het kunt navragen! </p>
 
Terug
Bovenaan