Wegen?

A

Anoniem

Guest
Hi Jes,

Ik zag de topic nog niet, moet ik me andersook maar op dinsdag gaan wegen? Nou ja bij de dieetiste geweest en ze was tevreden. woog vanmorgen 65.0 kg is weer 0.9 kg eraf.

Gr. Patricia

Vind ik netjes hoor,elk beetje wat eraf is is goed   toch!
zo doorgaan komt helemaal goed hihi.

liefs, nice mv peter (9maand)

De weegschaal is verhuisd en nu doet ie raar. Er stond 72,5 en 73,5 en 75,5
Volgens mij ben ik 75,5 gokje hoor haha

Hoi Patricia

Het maakt niet uit maandag of dinsdag.
Als ik er niet aan toe kom en jij opent het topic vind ik het ook helemaal goed.
Het is hier momenteel heel hectisch.Afgelopen weekend hadden we een uitstapje met alle meiden van de familie.Druk maar wel leuk!
En gisteren is mijn man begonnen aan een nieuwe baan.
Dus de stress factor doet hier ook goed zijn best.En als toetje ben ik te vroeg ongi geworden.Bah Bah Bah!!!!!

Na een lang weekend heel veel snoepen gaf de weegschaal 90,4 aan.
En het ging zo goed!Deze week maar weer goed mijn best doen.

Groetjes Jessica

hoihoi
hier gaf de weegschaal 84,4 kg aan.hetzelfde als vorige week.had gisteravond een snaaibui.dus chips gehad.nou ja moet kunnen.
succes maar weer.
gr petra

Hier stond de weegschaal op 87, weer een kilo er af dus. Ondanks een feestje op zaterdag waar ik me heerlijk heb laten gaan op alle lekkere hapjes. Iedereen weer succes voor de nieuwe week.

liefs

Linda

Hier 81.9, dat is 0.3 er af. En dat is niet zoveel aangezien ik bijna niet gesmokkeld heb en aardig wat gesport.
Nou het is niet anders. Gisteren begonnen aan het nieuwste boek van Sonja. Kijken of ik me er nu een week helemaal aan kan houden en wat het dan oplevert! Ga de 21e weer naar de sauna en wil dan eigenlijk 80 rond wegen.
Heeft iemand ervaringen met het laatste boek van Sonja?
Succes allemaal

hoihoi,

ben even gestopt met lijnen, heb momenteel erg last van mijn rug en ben waarschijnlijk ook mijn baan kwijt (zat in opleiding maar doordat ik 2 x ben geopereerd heb ik teveel ziektedagen) dus even teveel stress.

veel succes allemaal komende week

groetjes chimene

Terug
Bovenaan