Wegen

A

Anoniem

Guest
Ik wil voorstellen om vandaag voor de laatste keer te wegen.Niet definitief maar voor de zomervakantie.De zomervakantie is bij ons altijd een beetje hectisch en ik zit zometeen 4 weken op de camping en heb dan geen pc en internet.
Begin september zal ik dan weeren topic openenom op de weegschaal te gaan staan.

Groetjes Jessica

Hoi Jessica,

Ik was het helemaal zat de afgelopen week, ben me dus helemaal te buiten gegaan aan Milka Amavelle, perzikjes, heb een zak snoep geschept bij Jamin en die opgegeten, milkshakes, friet, pizza en heel veel chips en bros. Kortom ben compleet los gegaan. Ben op de weegschaal gaan staan en ben tot mijn verbazing 87.5 kilo. Dus gewoon goed afgevallen. Zou dan eindelijk mijn stofwisseling weer normaal worden?
Nou voor jou een hele fijne vakantie en we egen in september weer

liefs Linda

hoi
ja dat is een goed idee,ik woog vanmorgen 85 kg.zoals ik vorige week al schreef heb ik een lijndip.net als linda heb ik ook alles opgegeten wat op mn pad kwam,ik kan er geen nee tegen zeggen.weet niet wat het is.nou ja begin maar weer met goede moed aan deze week.

fijne vakantie

gr petra

@linda.die milka amavelle is heerlijk he!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik woog vanmorgen 78.9, dus 0.2 eraf. Dit mag ook niet meer zijn, want ik ben geloof ik een beetje zwanger, ha ha. Moet deze week naar de verloskundige. Dus als alles dan goed is, mag ik niet meer afvallen. Hopelijk kom ik nu niet 30+ aan, net nu ik ze er bijna af heb.
Succes iedereen tijdens de vakantie (of juist niet, gewoon lekker genieten en daarna weer verder zien). Ik ga mij de komende maanden proberen in te houden, maar of dat lukt
Miranda

Die Milka Amavelle is echt dodelijk lekker. Eigenlijk moet ik ze gewoon niet meer kopen. Maar ook dat lukt niet :(

@Miranda

Tijdens je zwangerschap mag je gebruik maken van een dietiste als je dit wilt. Het is mij tijdens de zwangerschap aangeboden en helaas heb ik het niet gedaan wat reulteerde in + 35 kilo. Ik zou er nu altijd gebruik van maken.

Hoi Meiden,

Ook al doe ik niet meer mee, lees nog wel mee. Supergoed dat je toch bent afgevallen ondanks de vreetbuien Linda!!

En Mam82, ik ben ook zwanger en zat net weer bijna op mijn oude gewicht (nieuwe weegschaal gekocht en deze scheelt 4 kilo met de oude, in   het nadeel) En ik ben bij de vorige zwangerschap 35 kilo aangekomen en dat ga ik nu niet weer doen.

groetjes Maris

Terug
Bovenaan