Weggaan met Kerst 37 weken

Hi meiden,

Ik ben 13 januari uitgerekend voor ons eerste kindje. Nu heb ik besloten om Kerst thuis te vieren aangezien mijn familie en schoonouders op meer dan een uur rijden wonen. Ik wil gewoon in de buurt blijven van mijn eigen woonplaats/ziekenhuis/vk voor als het zich eerder aandringt. Ik heb ook een "gevoel" dat het eerder gaat komen.

Ik stuit op veel onbegrip. Hoe denken andere hierover?

Hi meis,

het lijkt mij dat jij dat zelf mag bepalen! En hebben ze er geen begrip voor zou ik me er niet druk om maken! De laatste weken van je zwangerschap moet je doen waar jij je goed bij voelt! Dan rijden hun lekker een uurtje naar jou toe!

Anderen hebben hier niet verl over te zeggen! Het is jouw keuze!

Ik herken het wel, hoor. Ik ben op 21 december uitgerekend en als ik zeg dat ze niet op mij hoeven rekenen met kerst, hebben ze daar alleen begrip voor als ik niet het kraambed lig!! Hallo, mijn baby, mijn leven, mijn keuze. De rest... boeien!

Lekker thuis blijven.. mensen denken vaak alleen aan zichzelf en wat voor hun fijn is en proberen dan te manipuleren. Gewoon doen waar jij je goed bij voelt en als het maar "een uurtje" is kunnen ze ook naar jou komen.

Terug
Bovenaan