weggevertjes

A

Anoniem

Guest
hallo,

tja het duurt nog even voordat het zover is maar ik zit ergens mee.

onze klantekring bestaat uit zo'n 500 klanten.

ik wil als ik bevallen ben iedere klant een presentje geven, en je raad het al WAT.

ik vind het zo moeilijk , ik kan moeilijk aan de kraamhulp vragen of ze
voor iedereen beschuit met muisjes wil smeren, dan wordt ikzelf
verwaarloost. hihi....

wij hebben zelf een bakkerij dus het zou leuk zijn als we zelf iets
zouden kunnen maken. maar ja daar hebben we te weinig tijd voor.

nou ben ik zelf altijd wel creatief alleen deze keer dus echt niet.

als er vrouwen zijn die ook zelf een bedrijf hebben wat zouden jullie doen met zoveel mensen .

ik dacht ik stuur ze dan allemaal een kaartje maar het is niet de
bedoeling dat ik al die mensen op kraamvisite zou krijgen. en ik
vind   ze moeten ook niet het idee krijgen dat ze d'r eigen
verplicht voelen om wat te geven. want dat is dus echt niet de
bedoeling.

ik hoop echt dat jullie mij kunnen helpen.

als ik er dan aan uit ben en ik zou zelf wat maken dan zou ik er al aan kunnen beginnen.

dus je begrijpt alle ideeen zijn van harte welkom.

lieve groetjes sandra

Ik heb geen eigen bedrijf maar bij het lezen van je verhaal moest ik direct denken aan die kaarten waar een beschuitje en een zakje muisjes bij in zitten. ik weet niet hoe duur ze zijn, maar ze zijn erg grappig en je neemt jezelf veel werk uithanden.
dit is 1 link die ik effe snel voor je kon vinden:
http://members.lycos.nl/kim1979/apart.htm

oh de link werkt niet, maar dan moet je m even overtypen in de adresbalk ofzo.

succes
Annette

Een collega van mij gaf iedereen op het werk een zakje van tulle? ( gaas achtige stof) in de kleur van het geslacht gevuld met blauwe suikerbonen (amandelen met een blauw suikerlaagje). aan het zakje zat een heel klein kaartje met de naam van het kindje.
Zelf vond ik dit wel heel erg leuk. En je kan het zelf maken

groetjes,
Patricia

Ik geef blauwe wuppies aan iedereen met op het lintje de naam en geboortedatum van ons kindje, hier is het adres:

Geboorte Wuppies!

wij hebben spullen besteld via deze site   http://www.doopsuiker-blabla.be/e-shop/

Je kunt kant en klare spullen bestellen maar ook zelf dingen knutselen. Wij hadden geen zin om op het werk beschuit te geven, en hebben tulle gevuld met boontjes, een kaartje eraan met de naam erop en de geboortedatum. Wij hebben ook een ieder die langs is gekomen zo'n zakje meegeven. Voor kinderen hadden we er snoephartjes ingedaan. De tijd die ik er ingestoken heb is vrij weinig, ik denk een uurtje of 2 - 3 voor 150 zakjes.

Trouwens het is een belgische site en zij zijn er veel meer mee bekend. Hun bezorging is prima.

ilse

Terug
Bovenaan