weghalen of niet... 2

Hoi Lieve mama's!
Wat een reacties heb ik gisteren gekregen... geweldig! wat lief dat jullie zo meeleven. Ik heb gisteravond alle reacties aan mijn vriend laten lezen, en hij was er best van ontdaan... We praten veel, hebben samen gehuilt maar kunnen gelukkig ook nog lachen... Ik wil beslist het kindje niet weg laten halen. Gelukkig begrijpt hij dit nu. Maar ons leven staat nu wel op zijn kop... een huis kopen en gelijk een babykamer... maar het komt zo als het komen moet... het zal vast goed komen, ik houd nu al van het kindje. Hij moet er heel erg aan wennen zegt ie... gelukkig laat ie me niet in de steek.

Bedankt hoor voor alle geweldige reacties!!! En jullie een fijne zwangerschap! Ik voel me zoooooooo moe.... vast van alle commotie...

Liefs Moon
 
Hoi moon,

heb veel aan je gedacht meid. En ik wil je dan nu dubbel feliciteren meid.
Ten eerste met je zwangerschap en ten tweede dat je vriend je niet in de steek laat. En geloof hij draait echt bij ( denk maar aan mijn vriend toen ie het hartje hoorde, die glimlach tot achter zijn order ), kortom met jullie komt alles goed en ook met jullie huisje en jullie baby.

laat je regelmatig eens wat horen??

Och ja dat moe zijn hoort bij de zwangerschao meid.
Hoe ver ben je nu eigenlijk ??

Veel liefs van mij.
 
echt super meis!!!!!!!!!

Ik heb het gelezen gister.,.. en had het met je te doen en ook met je vriend... want heel zijn wereld ligt ook op de kop en hij voelt niet het zwanger zijn en is geen vrouw met die aangeboren gevoelens!..

Echt fijn voor jullie... het komt wel goed...

x Aaltje
 
Jullie redden het samen vast, en als je vriend een echo heeft gezien met zo'n wezentje, en het straks na de bevalling in zijn armen houd zal hij zeker heel gelukkig zijn!
Het is logisch dat hij ontzettend moet wennen... dat moet jij tenslotte toch ook? Alleen jij voelt je lichaam en het kindje groeit in jou dat maakt dat het voor jou toch dichterbij is als voor je vriend.
Ik hoop dat je mensen hebt in je omgeving die je steun kunnen bieden.

kom echt vaker hier, het is echt gezellig.
 
hoi,
Het is inderdaad gezellig hier!
Voel me al een stuk beter dan gisteren.
Alleen die moeheid....

Even om op de vraag van Shirly terug te komen.....
Ik weet niet hoelang ik zwanger ben....
Ik was al bijna 2 weken overtijd toen ik een test ging doen, en die was heel positief... dus wanneer ik zwanger ben geraakt weet ik niet... het is toch de eerste dag van de laatste menstruatie? ik weet alleen niet meer wanneer dat was... misschien kan ik morgen beter de dokter bellen?????

Liefs Moon
 
mijn verhal lijkt veel op dat van jou... en het zal niet altijd makelijk zijn maar jullie redden het wel meisje dat weet ik zeker

geniet van je zwangerschap het is echt een voorrecht om dit mee te mogen maken.
het mooiste wat je (als vrouw) kan overkomen!!!
liefs lieke
 
Hoi Moon,

Gisteravond heb ik jouw verhaal al gelezen, maar had even geen tijd om een reactie te geven.

Ben heel blij voor je dat jullie toch besloten hebben om het kindje te houden, want het krijgen van een kind is een geschenk uit de hemel !

Ik ben zelf ook jong (23 jaar), en 39 weken zwanger van mijn eerste kindje.

Toen ik erachter kwam dat ik zwanger was, was het eerst wel even schrikken..... Ik kende mijn vriend (inmiddels mijn man) net een jaar, en we hadden niet verwacht dat het zo snel zou gaan. Wij woonden met z'n 2en in mijn 2-kamer appartement, maar met een kleine op komst zou dat dus niet gaan. Wij hebben dus ook besloten om een huis te kopen, en dan meteen een babykamer in te richten.

Het is misschien nogal veel wat er nu op je af komt, maar het is te doen. Er zijn gewoon wat dingen wat je moet laten, maar je krijgt er iets heel moois voor terug ! Net als ik eerder zei: een kind krijgen is een geschenk uit de hemel !

Ik wens jou en je vriend heel veel succes en sterkte met de zwangerschap. Ik heb er veel vertrouwen in dat alles op z'n pootjes terecht komt !

Veel liefs,

Mariette
 
Terug
Bovenaan