wegwerpluiers vs katoenen luiers

Hallo allemaal,

Thuis gebruiken we voor Bjarne katoenen luiers, als we weg gaan wegwerpluiers (momenteel de naturecare van de Etos). Voor de oudste zijn hebben we veel luiers uitgeprobeerd. Ook even katoen tussendoor en verder DA luiers, kruidvatluiers en nu al 2 jaar de Lidlluiers, die bevallen erg goed.

Wat gebruiken jullie voor luiers? Zijn er meer dames wiens kind(jes) in de katoenen luiers zit(ten)?

Groetjes Dionne/vis78

Hallo

Mijn man en ik zijn heel erg
Wij zijn echt luxepaarden. We hebben liever minder van duur dan iets dat niet zo fijn is...
We zijn voor Loek begonnen met kruidvatluiers omdat die smaller waren tussen de benen en Loek erg klein was. Later zijn we overgestapt op pampers, maar toen we een keer in de aanbieding huggies hebben geprobeerd, kopen we niets anders meer! Huggies zijn elastisch in de taille, waar je 'm vastmaakt, dus die zitten altijd meteen goed en aansluitend. En wij verschonen belachelijk vaak (willen luieruitslag voor zijn en dat lukt aardig. bijna nooit pukkeltjes) dus we betalen een fortuin aan luiers!
We hebben het er voor over!

Groeten Rosanne

Hallo

Wij zijn echt luxepaarden. We hebben liever minder van duur dan iets dat niet zo fijn is...

We zijn voor Loek begonnen met kruidvatluiers omdat die smaller waren
tussen de benen en Loek erg klein was. Later zijn we overgestapt op
pampers, maar toen we een keer in de aanbieding huggies hebben
geprobeerd, kopen we niets anders meer! Huggies zijn elastisch in de
taille, waar je 'm vastmaakt, dus die zitten altijd meteen goed en
aansluitend. En wij verschonen belachelijk vaak (willen luieruitslag
voor zijn en dat lukt aardig. bijna nooit pukkeltjes) dus we betalen
een fortuin aan luiers!

Groeten Rosanne

Hallo

een fortuin aan luiers!

Hihi,

De Lidlluiers bevallen ons zo goed omdat ze perfect aansluiten, ook een elastische sluiting hebben, niet zo stinken als ze nat zijn, nooit doorlekken en geen uitslag veroorzaken in prinicipe. En als klap op de vuurpijl zijn ze ook nog spotgoedkoop.  Luxe toch?

Met de katoenen luiers hebben we tot nu toe ook geen last van uitslag, dat gaat boven verwachting goed. De naturecare luiers gebruik ik ernaast omdat het milieuvriendelijke aspect me aanspreekt (die luiers zijn deels biologich afbreekbaar omdat ze deels van mais gemaakt zijn).

Groetjes Dionne

Hallo

Mijn man en ik zijn heel erg!

een fortuin aan luiers!

Hoi,

Wij gebruiken AH-huismerkluiers. Puur uit gemakzucht, eigenlijk. Ik zag mezelf niet steeds katoenen luiers wassen (echt, bravo voor jou dat je dat wel doet met zelfs 2 kinderen!) en de enige winkel hier in de buurt die luiers verkoopt is de AH. En dan vind ik het huismerk het best met prijs/kwaliteitverhouding. Voor het kruidvat moet ik 20 minuten rijden met de auto en een lidl of etos is al een half uur rijden. Vandaar...

Groetjes,

Eveline

Terug
Bovenaan