wegwerpslabbers

hoi hoi

Wie weet waar je wegwerpslabbers kunt kopen. Lijkt me wel lekker makkelijk voor op vakantie.
Ben bij de etos, kruidvat en trekpleister geweest maar daar hebben ze ze niet.
Ik weet wel dat ze erzijn maar ik weet niet waar.
Wie kan mij helpen?

Groetjes Judith

hi,

wij hebben ook een doosje van de Zwitsal wegwerpslabjes, maar eerlijk gezegd, vind ik ze niet zo handig.  het plakrandje achter en voor  laat  snel los en als onze jongen even zat te friemelen lag het al weer op de grond.

ik heb toch liever de katoenen met een draadje aan de achterkant. die blijven beter zitten. ik heb een pak   van de allergoedkoopste slabjes (Zeeman, 7 voor 3 euro met plastic achterkant) gekocht en meegenomen op vakantie naar Italie. op vakantie spoelde ik ze uit van de ergste fossielen van de maaltijd, liet  het slabje een uur of wat  weken in de biotex en na een nachtje  waren ze weer droog.

tip: neem van die grote katoenen hydrofiel luiers mee, kan je echt overal voor gebruiken.
fijne vakantie.

Hoi Judith,

Die wegwerpslabbetjes van Zwitsal vind ik ook niet ideaal. Ik weet niet of je kindje al in een kinderstoel zit, maar wat dan ideaal is is een plastic slab met opvangbakje. Nu in de aanbieding bij het Kruidvat, maar ook bij babyzaken enz. te koop. Je wast hem af en klaar voor het volgende gebruik. En hij vangt het eten echt op en je hoeft dus niet bang te zijn dat het op schoot valt bij de kleine.

Fijne vakantie!
Marianne

Ze verkopen ze bij de C1000 voor € 2,49 geloof ik. Ideaal, want er zit ook een gootje onderaan. Als er dan wat valt valt het in het gootje en niet op de kleren of grond.

Hoi!
Die van c1000 zijn idd ideaal, neem ze overal mee naar toe!
Heb voor thuis nu een afwasbare, ook met een gootje.
Is een stuk handiger dan stoffen slabben, dan blijf je wassen.

Groetjes, mama van Jari

Hi,

Ja, bij de C1000 hebben ze deze slabbers. Maar ik vind ze niet prettig. Ze nemen het vocht niet goed op waardoor ze aardig klef blijven. Ik had ze mee voor vakantie omdat me dat wel erg handig leek. Slabbers kun je nooit genoeg hebben. Maar ik heb er maar weinig van gebruikt. Geef mij maar gewoon katoenen slabbers.

Gr. Tamara.

Terug
Bovenaan