Onze dochter is bijna 10 weken oud en zit volgens de Oei ik Groei app nog middenin sprong 2. De borstvoeding verliep alles behalve soepel maar we hebben het samen toch mooi voor elkaar gekregen (met hulp van tepelhoedje en veel geduld, haar helpen met aanhappen etc). Wel sinds anderhalve week de bv aan het afbouwen, heel langzaam steeds 4/5 dagen per voeding.
Sinds gisteren weigert ze alleen zowel fles als borst en zet ze het op een krijsen.. Pas na een kwartier/half uur krijg ik haar toch aan het drinken. Frusterend voor ons allebei. Tussen voedingen is ze wel vrolijk maar slaat ook snel om naar huilen en bij je willen zijn. Ook de slaapjes overdag lukken amper en 's nachts er ieder uur uit voor troosten/speentje.
Herkent iemand dit??
Sinds gisteren weigert ze alleen zowel fles als borst en zet ze het op een krijsen.. Pas na een kwartier/half uur krijg ik haar toch aan het drinken. Frusterend voor ons allebei. Tussen voedingen is ze wel vrolijk maar slaat ook snel om naar huilen en bij je willen zijn. Ook de slaapjes overdag lukken amper en 's nachts er ieder uur uit voor troosten/speentje.
Herkent iemand dit??