weigeren fles

Hoi, Tess nu 4 maanden weigerd de fles. Ze wacht net zolang tot dat ik haar weer borstvoeding geef. Het is nu dus voor gekomen dat ze een hele dag niet drinkt. Daarom ben ik nu met potjes fruit (die ze gelukkig wel eet) begonnen, maar die fles moet ze toch gaan accepteren. Al verschillende spenen en flessen geprobeerd. Ik werk dus zal ze toch moeten. Ook wil ik niet eeuwig borstvoeding geven. Wie heeft voor mij de gouden tip?
 
groter gat in de speen heeft bij mij beetje gewerkt. dus echt gaatje erin knippen. Uit de borst was mijn kleine gewend dat er veel uit kwam, en uit de fles moest ze er moeite voor doen.
Om toch te zorgen dat ze genoeg voeding kreeg heb ik pap gemaakt van de voeding en die met een lepeltje gegeven, dat vond ze heerlijk, misschien ook idee voor bij oppas.
Ze ging pas echt goed de fles drinken toen ik helemaal gestopt was met borstvoeding geven. Na 1 dag en nacht geen borst meer en de fles was ineens prima. Als je nog langer borstvoeding wil geven is het dan idee om misschien te gaan kolven voor zolang het goed gaat.
Hoop dat het je lukt
 
het is eigenlijk het beste om de kleine al met 5 weken aan een fles te laten wennen. ( gewoon met een beetje afgekolfde melk of water) maar ja dat ik achteraf gepraat. Kijk eens wat verder op het forum er staan veel tips.
b.v. iemand anders de fles laten geven.
spuugdoekje een dag tussen je borsten dragen, gat in knippen en de fles door doen. aventfles met grote speen. je pink erbij in de mond steken.
 
Terug
Bovenaan