weigeren van de fles :(

puck wil niet uit de fles drinken,  ze krijgt vanaf haar geboorte borstvoeding.
wat ik ook probeer het lukt niet. ze kokhalst al als de speen in d'r mondje gaat.

hebben jullie tips??

groetjes,
debby (mv puck 8-6-07)

Hoi,

Vervelend dat Puck de fles niet accepteerd want dat is wel erg handig voor als je bv gaat werken enzo.
Volgens mij bestaan er spenen met de vorm van een tepel. Er staat als het goed is een topic op zomer mama's 2007. Hierin kan je vinden van welk merk enzo want dat weet ik zo niet.

Groetjes,

Frieda
Mv Kyra 07-06-2007

Hey,

Ons Tia had dat ook! Ik had speciaal flesjes van Avent gekocht omdat dat gepromoot werd voor na de borstvoeding. Maar ze weigerde. Uiteindelijk door in het ziekenhuis te hebben gelegen. Kreeg ze wegwerpflesjes en die nam ze zonder morren aan. Soms ligt het aan het speentje, de vorm, van wat ze zijn gemaakt (kunststof of rubber). Ik hoop dat je hier wat aan hebt.

X Tasha

Ik ken het probleem. Mijn dochter is nu 11 maanden en nog steeds een slechte drinker uit de fles. op het borstvoedingsforum heb je een link naar allerlei tips.

Hoi Debby,

Dat is heel vervelend, als je dochtertje de fles niet wil. Ze is absoluut niet de enige! Wij hebben er bijna 2 weken overgedaan voordat onze zoon de fles 'snapte'. Heb je al eens gekeken op  het forum speciaal voor  vrouwen die  borstvoeding geven? Als je daar zoekt in de diverse topics (er is een zoekfunctie)  zal je een heleboel tips vinden waar je misschien wat aan hebt.

Succes!

Terug
Bovenaan