Weigeren wiegje

<p style="text-align: left;">Heyy, </p><p>Ik heb een vraagje want ik weet echt niet zo goed  wat ik moet doen. Mijn dochtertje heeft vanaf de geboorte af aan al geweigerd is haar eigen wiegje te slapen. En dan zou je zeggen " even laten huilen" maar nee het word van huilen naar krijsen naar serieus zowat stikken zo boos. En dat krijg ik echt niet  over mijn hart want ik schrik me elke keer dood. Ze meeste zeiden dat het na de 5/6 weken wel beter zou gaan omdat ze dan wat verder zijn in de ontwikkeling.  Maar nog steeds geen geluk. Hebben inbakeren  geprobeerd,  een wiegje  dan beweegt,  app  die de hartslag nabootst. Maar niks helpt. Ik kam maximaal  10 minuten douchen terwijl ze slaapt en dan word het gillen.  Iemand tips aub? </p><p>Verder trouwens  een hele makkelijke en vrolijke baby dus daarom snap ik het niet </p><p> </p>
 
Herkenbaar! :S Doodvermoeiend ook! 
Ik neem aan dat dit zowel in de nacht als overdag is?
Ik deed mijn dochter altijd in een draagdoek om zo iig even handen vrij te hebben..slaapt ze wel in de kinderwagen? 
Toevallig heeft mijn zus het ook en die is er eigenlijk achter gekomen dat haar dochtertje meer een buikslaper is dan op rug( weet dat er een hoop om te doen is, maar he, het kan!)
Ook zou je haar ( wel in alle veiligheid uiteraard!) bij je in bed kunnen nemen. Heb ik ook gedaan want je weet het op een gegeven moment echt gewoon niet meer. 
Hoe oud is je dochtertje? 
 
Terug
Bovenaan