Weigert de laatste fles.......

A

Anoniem

Guest
Hai moeders,
sinds de laatste drie dagen weigert ons zoontje de fles welke hij altijd krijgt voordat hij de nacht ingaat. Hij duwt hem weg en gaat erg huilen wanneer je de speen weer in zijn mondje wil doen. Na 5 minuten geef ik het op en laat het maar achterwege, gezien het laatste wat ik wil is dat 'ie helemaal verdrietig ervan word.
Zou dit betekenen dat ik deze achterwege kan laten?
Waar ik me zorgen over maak is dat hij om 17 uur nog pap krijgt en daarna niks meer hoeft (hij gaat 20 uur naar boven en ligt om 20.30 uur).
Zou het geen kwaad kunnen? Hij houdt zijn oude ritme, en lijkt niet slechter erdoor te slapen.

Groetjes vonneg

hai vonneg,
bij ons op CB zeiden ze dat onze zoon zelf wel gaat aangeven wanneer hij de laatste fles niet meer hoeft. (hij krijgt om 17.30u groentehap en dan om ca 18.30u fles en dan slaapt hij tot 6.30-7.30u). Ze zeiden dat je kindje min 300-400ml melkprodukt per dag moet binnenkrijgen, incl pap/ yoghurt etc.
Dus als hij dat binnenkrijgt, zou ik niet lopen stoeien of vechten om de fles te geven!! En al helemaal niet als hij gewoon eigen slaapritme aanhoudt.
Succes ermee, groetjes mira (moeder van jaap, 10mnd)

Terug
Bovenaan