<p>Mijn baby van 12 weken weigert de fles. We hebben al van alles geprobeerd...allerlei flessen...warmte moedermelk aanpassen...papa laten proberen (die heeft er geen geduld voor en wordt snel boos)...doorschuiven van borst naar fles...mama laten geven...en ik ben ten einde raad.</p><p>We zijn zelfs naar een prelogopediste geweest maar zonder succes.</p><p>Onze vroedvrouw heeft al meerdere malen meegezocht naar oplossingen maar ook geen succes.</p><p>Ik wil stoppen met bv daar ons gezin eronder lijdt. Mijn oudste dochter van 21 maanden wil ook aandacht en ik zit ganse dagen in de zetel omdat ons jongste constant aan de borst wil (tutteren en drinken). Slapen overdag gebeurd op mij...ofwel in de draagzak. </p><p>Ik moet binnen 2 weken gaan werken...hoe moet dit verder.</p><p>Onze kinderarts raadt aan dat mijn man een ganse dag de kleinste meeneemt naar zijn moeder en daar de ganse dag probeert...een gezonde baby laat zich niet uithongeren zegt hij...</p><p>Ik blijf thuis omdat ik moet afkolven.</p><p>We gaan ook poeder proberen daar we denken dat ze dit dan misschien wel zal nemen?</p><p>Ik word er ongelukkig van...echt...zit constant te wenen en we maken ook constant ruzie doordat we gefrustreerd geraken.</p><p> </p>