A
Anoniem
Guest
Hallo allemaal, ik ben een beetje van het pad af, want Dylan ons zoontje van 9 maanden heeft een aantal dagen geleden de fles welke hij kreeg voordat hij naar bed ging geweigerd en dit aan aantal dagen achter elkaar. O.k., dus die schaffen we af, maar wat dan?! Het schema aangepast en zo dat hij wel pap krijgt , maar rond zessen en nog een Danoontje voordat hij naar boven gaat (rond achten). Dit gaat prima, hij slaapt de hele nacht en is nog steeds verzadigd en erg happy.
Nu zou ik hem vanmiddag de fles geven rond tweeën en ook deze begint hij nu te weigeren; Zet zich af, huilt en duwt de fles weg. Jeetje, wat nu?
Ik weet niet zo goed wat ik nu moet, weer een aantal dagen opnieuw proberen is een optie, maar als hij hem echt niet meer wil hebben; wat ga ik dan geven?
Hij gooit opnieuw het schema door de war, en mij (haha)...
Weten jullie raad?
Alvast bedankt!
Groetjes , vonneg
Nu zou ik hem vanmiddag de fles geven rond tweeën en ook deze begint hij nu te weigeren; Zet zich af, huilt en duwt de fles weg. Jeetje, wat nu?
Ik weet niet zo goed wat ik nu moet, weer een aantal dagen opnieuw proberen is een optie, maar als hij hem echt niet meer wil hebben; wat ga ik dan geven?
Hij gooit opnieuw het schema door de war, en mij (haha)...
Weten jullie raad?
Alvast bedankt!
Groetjes , vonneg