weinig aangekomen

hoi hoi
ik was vandaag bij de verloskundige en toen moest ik op de weegschaal gaan staan bleek dat ik in 5 weken maar 100 gram ben aangekomen en dat terwijl ik wel gewoon eet heeft iemand dit ook ???
 
Hoi,

Er zijn periodes dat je nauwelijks aankomt en er zijn ook periodes dat je in een maand tijd 3 kg aankomt. Het hangt een beetje af van de fase die je kindje doormaakt.

Bij mij zeiden ze steeds dat ik voor die periode het normale aantal kg was aangekomen, terwijl ik me rotschrok.

Ben nu 37 weken en zit op 11 kg, valt op zich best mee, alleen op het einde is het zo snel gegaan.

Sylvie
 
Sterker nog...ik ben nu 38 wk. en de laatste 3 weken wat afgevallen! Zelfs dat kan dus! En wees maar blij dat je niet zoveel aankomt, het moet er toch weer vanaf.
 
Ik was de laatste keer 3.5 kg bijgekomen in 4 weken tijd, ik vond dat best veel. Zit nu totaal op 5.5 kg bij 21 weken, dat valt op zich dan weer mee. Ik hoop alleen niet dat ik nu elke 4 weken 3.5 kg bijkom want dat zie ik echt niet zitten.

groetjs, Jane
 
Ik ben nu 19 weken zwanger en ± 5.5 kilo afgevallen. Ik voel me prima, kind groeit prima, buik te veel naar mijn idee.
We hoeven ons niet meer te wegen bij de VK. Er waren te veel vrouwen die in de stress schoten als ze maar dachten dat ze te veel of te weinig waren aangekomen.

Groetjes,

Vicky
 
dank jullie maar weet je wat t rare is ????
ik was dus nog ff van plan om te wachten met een kindje en zou weer aan de pil gaan en dan een beetje aan mij zelf gaan werken omdat ik nogal wat extra bagage meenam en ik kwam steeds aan toen ik dus zwanger bleek te zijn ben ik ook alleen maar afgevallen en nu dus in 5 weken maar 100 gram aangekomen terwijl ik wel gewoon en soms ook meer als normaal eet maar misschein eet mijn kindje dus wel mee ????
 
ik ben nu 34 weken zwanger en weeg minder dan ik woog voor ik zwanger werd

voor mijn zwangerschap woog ik 69 of 70 kilo doordat ik zo misselijk was ben ik afgevallen tot ik 55 kilo woog.volgens de vk kon dat geen kwaad het kindje groeit toch wel

nu weeg ik 67 kilo en de vk is trots op me :D
 
Terug
Bovenaan