weinig aangekomen??

A

Anoniem

Guest
Hoi hoi,

Wie heeft er nog meer ervaring met weinig aankomen tijdens de zwangerschap? Ik ben nu bijna 35 weken en pas 5 kilo aangekomen...

Liefs Linda

hoi,
ik ben wel iets meer aangekomen
35+4 8.5 kg
maar het kindje is groter dan gemiddeld, dus het zal wel goed zijn he!
wees dus maar niet ongerust

zo dat is wel lekker zo weinig aankomen.( ik denk dat er een hoop meiden jaloers op je zijn)
ik ben nu voor mijn doen ook erg weinig aangekomen bij mijn dochter namelijk 31 kilo en nu met 36 weken nog maar 13 kilo.
Ik denk maar zo hoe minder je aankomt des minder hoeft er ook maar weer af.
En of je veel of weinig aankomt maakt over het algemeen niet uit of de kleine groot of   te klein is.

gr lique

Hoi,
ik was in totaal maar 9,5 kilo aangekomen na 41 weken. Kon na 2 dagen al weer mijn oude  broek aan!

ik woog voor de zwangerschap 53 kg en tijdens de eerste en 2e controle 55kg maar weeg nu nog maar 52 kg dus minder dan voor de zwangerschap:S

Hoi Dames,

Lekker toch weinig aankomen?
Wat er niet aankomt hoeft er ook niet af....
En het kindje pakt wel wat hij/zij nodig is en groeit wel....

Ik ben nu 23 weken zwanger en zit anderhalve kilo onder mijn start-gewicht...ben dus alleen nog maar afgevallen.

En ik eet er echt niks minder om, en ben ook niet zo ziek geweest in het begin dat ik heel erg afgevallen was.

Liefs Randy

Hoi allemaal,
Ik vind het fijn om te lezen over gewicht etc, het is onze 1e. En de 1e  12 weken zag je het goed aan mijn buik en kwam ik niks bij in gewicht. ik ben nu ruim 17 weken en ben ruim 2 kilo bijgekomen maar de laatste 3 weken lijkt mijn buik niet echt te groeien. Maar als ik jullie zo lees is dat idd erg verschillend dus hoef ik mij geen zorgen te maken. Pfffffffff echt een opluchting.

Thankx

Groetjes Corina

Hoi,

Ik ben precies op tijd bevallen en ik  was in totaal 9 kilo aangekomen. Voor mijn zwangerschap woog ik ongeveer 57 kilo. Na mijn zwangerschap woog ik nog maar 53 kilo. Mijn buik was ook in één keer weg, terwijl ik een behoorlijke buik had. Waarschijnlijk had de kleine het nodige van mij gepikt ha ha.  
Ik kon mijn kleding direct weer aan na mijn bevalling. Ik kan je wel zeggen dat ik me niet prettig voelde na mijn bevalling. De bevalling was behoorlijk zwaar. Mijn HB-gehalte was 3 volle punten gedaald, waardoor ik ijzertabletten kreeg. Het heeft bij mij wel een tijdje geduurd voordat ik me weer een beetje fit voelde.

Gr. Angie75

Terug
Bovenaan