Weinig activiteit

Wat ik nou zo jammer vind is dat er hier zo weinig activiteit is.
Niemand leuke nieuwtjes, handige tips of leuke verhalen?
x Maris

Ha het viel mij inderdaad ook erg op. Ik vermoed weinig activiteit hier veel activiteit in de buiken, en daarom heen. Dat merk ik in ieder geval aan mezelf. De kleine is vaak lekker druk aan het trappelen. Buik groeit echt behoorlijk. Verder zijn we druk bezig geweest met de kinderkamer. Ik vind het nog wat vroeg ... maar we willen de keuken ook nog aanpakken dus 1 voor 1 dan maar.

Het is inderdaad erg rustig hier.
Ik lees wel regelmatig.

Ff een update:
Hier alles rustig. Heb snel last van harde buiken dus doe het erg rustig aan.
Daarbij heb ik erg veel last van mijn rug en bekken.
Slapen gaat steeds lastiger, waardoor ik vermoeid wakker word en bij inspanning snel last heb van harde buiken. Cirkeltje waar ik voorlopig niet uitkom dus. Maar we klagen niet is voor een goed doel.
Kamertje van onze zoon is al het goed is aankomende weekend klaar, dan kan hij verhuizen naar boven als dat helemaal klaar is kunnen we met de kamer van de baby beginnen.
Mijn buik is supergroot lijk wel 7,5 mnd haha.
Tot nu toe 6 kilo aangekomen dus ben erg benieuwd naar de eindstand haha. Gaat nu ineens heel snel over 13 weken mag ik al bevallen gek idee zeg!!
Hoe is het met de andere mama's??

Groetjes Mar

Ook hier is het momenteel druk met andere zaken; de babykamer is nu bijna af; alleen het behang hoeft er nog in. Onze slaapkamer is een ander verhaal: de muren staan, maar alles moet nu nog afgetimmerd worden. We zijn vorig jaar in dit huis komen wonen en hebben toen de hele bovenverdieping gestript en zijn weer opnieuw begonnen met bouwen. Eerst de badkamer gedaan; de overloop en nu moet de slaapkamer nog; wordt spannend of ik daar kan bevallen maar blijf hoop houden!

Ik vind trouwens wel dat zo'n zwangerschap erg snel gaat: ben vandaag alweer 25 weken! Merk wel dat je energie level heel langzaam wat afzakt; we hadden gisteren de hele dag geklust maar toen was ik 's avonds om half negen ook echt af!

Hoop dat bij jullie het allemaal ook zo voorspoedig gaat!

Het is idd rustig.
Zal ook wel mede door de vakantie komen denk ik. Ondertussen hebben de meeste meiden ook wel de echo's gehad, dus het "grote" nieuws is er bij de meeste wel af denk ik.
En volgens mij zijn er veel mieden helamaal niet meer actief, jammer.

Ik heb ondertussen al bij een paar topics hierboven mijn "verhaaltje" gezet.
Maar hoe is het met jou?
verloopt je zwangerschap een beetje voorspoedig?

Ik las dat je actief bent op babybytes?
Weet je toevallig of Elain daar ook heen is gegaan?
Ze was altijd vrij actief op dit forum maar van het ene op het andere moment niet meer. Vind het zo raar. Hoop echt dat alles goed is met haar!

Liefs Danielle

Hey Meiden,

Ik ben weer terug van vakantie!! Heerlijk nog even met z'n viertjes gaan kamperen!! Ontzettend genoten en de kids ook. De komende jaren zullen we de tent op zolder laten staan...zie mezelf niet met een baby kamperen namelijk!

Maar inderdaad, wat een rust hier.... Als ik de lijst zie, zijn we met véél decembermama's....maar als ik zie wat er aan reacties op de onderwerpen komt...erg jammer!!!

Ik ben morgen 23 weken! Tijd vliegt inderdaad.... We kunnen de kleine al door mijn shirt heen zien bewegen en schoppen, prachtig en ontroerend! Mijn dochter van 9 kan er geen genoeg van krijgen, zo leuk om het ook zo samen met haar te beleven!
Verder DRUK met de verbouwing, zoonlief gaat naar zolder, dat schiet nu op...en dan de babykamer nog... Soms krijg ik echt de zenuwen...hebben jullie dat ook?

Groetjes Brigitte

haha die zenuwen! daar heb ik inderdaad ook al last van: het kan me momenteel niet snel genoeg gan dat klussen. Mijn vriend wordt er soms een beetje gek van omdat ik zelf niet zo'n grote bijdrage meer kan leveren als voorheen en het meeste (lees: zware) werk op hem aankomt.

Terug
Bovenaan