weinig bewegen

A

Anoniem

Guest
ik voel mijn kleintje weinig bewegen sinds 2 dagen kan dat kwaad? ben 35 weken zwanger

Ja hoor, dan kan. Je kindje krijgt gewoon minder ruimte om te bewegen. Zolang je je kindje maar iedere dag voelt, is het goed (ook al is het iets zachter of minder vaak)
Maar sowieso, als je je zorgen maakt, even de verloskundige bellen.

hoi
ja helemaal met petra eens ik zou mij ook niet al te druk maken
groetjes sandra

Had je al ff gesproken op msn,maar idd als je het maar elke dag voelt al is het wat minder dat geeft niet,kleine heeft ook minder ruimte he!
Nog ff meissie.

en bel ff he voor die groeiecho anders,waar het over hadden.

liefs, nice

hey,

hier even een minder leuke opmerking tussendoor
(die horen er ook bij helaas)
alle antwoorden hierboven ben ik het mee eens, maar toch ik heb iets
vervelends meegemaakt ooit waardoor ik vond dat ik dat ook even moest melden!
alweer 7 jaar geleden vroeg een meisje hetzelfde rond die tijd op de zwangerschapsgym
en wij (allemaal zwanger van de 2e en zij van de 1e) vertelden haar ook dat het rond 34 weken minder wordt omdat de baby minder ruimte had om te bewegen!!
zei was 37 weken zwanger,ging op ons advies naar de verloskundige omdat ze het niet vertrouwde... maar ook de verloskundige wuifde haar angsten weg.. 3 dagen later begonnen de weeen bij haar, het kindje bleek al gestorven en werd die nacht geboren..
"gestorven en geboren" stond op het kaartje dat we de volgende dag kregen met de post!
ik heb haar meteen gebeld, ze bleek zwangerschapssuiker te hebben (wat ze nooit bij haar hadden opgemerkt)  waardoor het kindje langzaam stierf in haar buik, het jongetje woog maar liefst 10 pond!!
ik voelde me toen zo schuldig, dat ik nu altijd zeg...als je het zelf niet vertrouwd
ga dan meteen naar je verloskundige!! als ze bij haar het hartje hadden beluisterd had het nog goed kunnen komen waarschijnlijk...
sorry voor het ongerust maken..ben nu zelf 10 weken zwanger van de 4e..
maar ben pas tevreden als het gezond geboren is...
allemaal dus een hele fijne zwangerschap, en LUISTER ALTIJD NAAR JE GEVOEL!!!
liefs wenn

Ik sluit me ook aan bij het vorige bericht! Er is idd steeds minder ruimte maar dat wil niet zeggen dat je je baby minder vaak moet voelen ik zou voor de zekerheid toch ff laten controleren. Dan weet je het zeker!

Ester

Terug
Bovenaan