Weinig beweging

Sanne12345

New member
Hoi allemaal,

Ik ben nieuw hier en vindt het leuk om al jullie verhalen te lezen. Ik ben morgen 24 weken zwanger.
Vorige week maandag was de kleine best druk in mijn buik vervolgens zijn er een aantal nare dingen op mijn pad gekomen waar ik best wel wat stress van gehad heb.

Sindsdien voel ik de kleine amper. Af en toe denk ik haar te voelen maar later twijfel ik toch weer. Hoe vaak voelen jullie de kleine? Bij mij zit de placenta aan de voorkant dus dat scheelt ook wel wat maar toch het zit mij niet lekker.

Groetjes,
 
Hoi Hoi,

Ik voel de laatste dagen ook wat minder beweging. Inderdaad wat jij zegt soms denk ik haar wel te voelen maar dan twijfel ik weer. Ik ben nu 22 weken en 3 dagen. Ik heb ook de placenta aan de voorkant zitten dus dat heeft er denk ik ook wel mee te maken. Een aantal dagen geleden was de baby zeker s'nachts en s'morgens heel druk maar nu voel ik dus minder.
Hoop maar dat alles goed is.

groetjes!!!
 
Hay hay,

Met dit aantal weken slaapt de kleine het grootste gedeeltje van de dag. Zolang je het een keer voelt per dag, voel je toch leven. Mocht je het inderdaad niet vertrouwen>>>>>>> bellen! Dan ben je gerustgesteld en kan het genieten weer beginnen. Je hebt al stress en als je je dan hier ook nog druk om moet maken.........pfffff.

Bellen dus!

Liefs
 
Hai,

Welkom!!

Ik maak me elke dag druk als ik de kleine weinig voel, en volgens mij zit bij mij de placenta niet aan de voorkant. Maar vandaag is ze wat drukker.

Denk dat ik haar gemiddeld 15-20 keer per dag voel. Maar niet extreem hard hoor, zoals je soms leest en ik merk ook, hoe drukker/gestresster jezelf bent, hoe rustiger je kindje wordt, maar ja, probeern maar eens rustig te doen....

En ik heb een angelsound, dus als ik het niet vertrouw, luister ik eventjes!

Mocht je voor je gevoel te weinig blijven voelen, gewoon even de gyn of vk bellen.
 
Heej Sanne,

Mijn baby is heel actief en beweegt elke dag de hele dag door eigenlijk. Ook ik had 2 dagen super vel stress, ik heb continu moeten huilen enz..heel vervelend allemaal. Ik kreeg gelijk weer mn hartklachten omdat ik eigenlijk ook voor de zwangerschap geen stress mocht hebben. Voelde me dus echt niet goed. Ik had last van harde buiken, en wat mij het meest dwars zat dat ook mijn baby opeens helemaal niet meer beweegde. Na 3de dag ofso voelde ik hem weer klein beetje.

Ik had mijn dokter gebeld, die vertelde dat elke baby anders reageert op de stress van zn moeder. De ene wordt onrustig de andere gaat juist veel bewegen. Toch zei ze erbij als ik hem niet ging voelen dat ik langs moest komen. Dat adviseer ik jou ook! Als het je dwars zit gewoon langs je vk of gyn. gaan!

Beterschap en succes!
 
Hoi, hoi

Herkenbare verhalen. Bij mij ligt de placenta ook aan de voorkant waardoor ik ook minder voel. Ik heb een maand geleden een Angelsound gekocht en dat geeft me zo'n rust. Iedere keer als ik onzeker wordt omdat ik de baby heel de dag nog niet echt gevoeld heb dan luister ik naar zijn hartje. En wat bij mij ook helpt is in bad gaan liggen, dan voel ik een schop en zie ik het water bewegen en weet ik dat het goed zit daarbinnen.

Misschien helpt dit bij jou ook? Daarnaast is het zo ontspannen zo'n lekker bad.....
Liefs, Kirsten
 
Dag dames,

Bedankt voor jullie reacties.
De laatste paar dagen probeer ik ook heel veel rust te houden maar voel haar gewoon niet.
Ik moet dinsdag zo wie zo naar de vk dus ij vind het een beetje raar om nu te gaan bellen naar ze.
Gisteravond ander half uur in bad gelegen maar ook dit heeft niet geholpen.
Ik ben ook wel bang dat ik er gewoon te veel mee bezig ben.
Ik probeer nu zoveel mogelijk afleiding te zoeken en hoop dat het heel snel dinsdag is.

Liefs Sanne.
 
Terug
Bovenaan