weinig bewegingen

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

Ik maak me beetje zorgen, sinds zondag voel ik veel minder leven inmijn buik. af en toe voel ik even iets, maar zeer weinig.
Nou ben ik maandag bij vk geweest en die vroeg er om. Toen heb ik gezegd dat het gewoon goed was, en gevraagd waar ik op moest letten. Dit omdat ik denk dat ik soms nogal paniekerig kan zijn. Maar ik heb er op gelet dat de momenten normaal dat ze drukker word, ze dat nu niet werd.
Moet ik nu bellen met de vk?? Ik ben zo bang dat men denkt dat ik me aanstel...maar ik maak me wel echt zorgen...

groetjes

ge woon bellen hoor mizzy daar zitten ze voor, vaak voel je aan je eigen gevoel of het loos alarm is of niet het is ook niet goed om stress te hebben voor het kindje daardoor kan het ook minder gaan bewegen ,gewoon bellen dus en even langs gaan.

succes..

Je moet zeker even bellen. Een paar weken geleden dacht ik ook dat ik de kleine minder voelde bewegen. De verloskundige is toen meteen langs gekomen en ondanks een positieve doptone me toch even doorgestuurd naar het ziekenhuis. Daar hebben ze een CTG gemaakt en daarna ook nog een echo. Alles was goed met de kleine meid maar er is geen seconde iemand geweest die me het gevoel gaf dat ik me aanstelde. (wij kwamen er door deze tests overigens wel achter dat madam in een stuit ligt en ik ben meteen overgedragen naar het ziekenhuis). Maar de verloskundige en de gyn hebben me allebei op het hart gedrukt dat ik altijd moet bellen als ik het idee heb dat ik haar minder voel. Zij zeggen dat je als moeder toch weet wanneer het anders voelt dan anders, en beter 10 keer teveel aan de bel trekken dan 1 keer te weinig. Strekte!!

37 weken en 3 dagen.

Bedankt voor de reakties!

Ik ga zo mijh zoontje naar school brengen en dan gelijk bellen. ik hoop dat alles geod is...

Ben benieuwd of je intussen gebeld hebt. Als je twijfelt altijd doen hoor. Vaak als je gerustgesteld bent voel je jezelf ook alweer een stuk beter!

Groetjes Nathalie 40 weken

Ben ook benieuwd of je al gebeld hebt. Ze vinden je dan echt geen aansteller hoor. Mijn vk zei zelfs dat ze het van vrouwen verwachten als ze minder beweging voelen of zich zorgen maken.
Hopelijk is alles goed!
liefs, daantje

gewoon bellen hoor, beter een keer te vaak als een keer te weinig.

heb zelf ook vanochtend gebeld en ctg gehad, dan ben je zelf ook lekker gerustgesteld als je een half uurtje de hartslag hoort. en ik kreeg in het ziekenhuis zelfs op me kop dat ik gisteravond niet gebeld had ( ik voelde de kleine sinds gistermorgen niet meer) en tot vanochtend gewacht heb.

dus gewoon bellen

Terug
Bovenaan