Weinig bloedverlies halverwege cyclus

A

Anoniem

Guest
Ik zit nog ongeveer twee weken voor mijn NOD. En verlies drie dagen als wat licht bloed. ik heb een gespannen buik en heb het vaak wat warm. Ik wil zo graag!! Nu belde vijf minuten geleden een vriendin dat ze zwanger was. Ik vond het wel leuk, maar ja..... jullie snappen het wel.

Maar over dat bloed weten jullie daar wat meer over?

Ik weet niet goed wat dit zou kunnen betekenen, wellicht een innestelling? Maar ik voel wel met je mee!
Is natuurlijk extra slopend als je dan ook nog te horen krijgt dat een vriendin wel zwanger is.

Ook al is het heel moeilijk, probeer aa niets anders te denken! (ja ik weet, makkelijker gezegd dan gedaan!)

Liefs Noelie

Hoi Jufanne,

Ik heb het zelf ook gehad op dag 22, 23 en 25 van mijn cyclus. Ik verloor niet echt bloed, maar rood slijm. Ik zit nu op dag 34 van mijn cyclus. Normaal heb ik een cyclus van 32/33 dagen. Ik heb nog niet getest omdat ik eigenlijk geen zwangerschapskwaaltjes heb. (heb al een kindje van 2 en heb in december een miskraam gehad met 10 weken,  dus ik weet wel hoe het voelt om zwanger te zijn). Ik wacht nog een paar dagen af.
Geen idee wat dat bloedverlies kan zijn. Ik heb het zelf ook nog nooit eerder gehad.

Nog maar even afwachten......(heel makkelijk gezegd, weet er alles van, ha ha!)

groetjes Jos78

Hoi!

Je zegt dat je nu twee weken voor je NOD zit, kan het dan niet je eisprong zijn geweest? Heb wel eens gehoord dat dat ook gepaard kan gaan met bloed/slijm?

Tis maar een idee hoor! Anders zou ik het ook niet weten... ik heb zelf nog  nooit zomaar bloed verloren, alleen tijdens mijn menstruatie.

Succes!

Liefs Meike

sjonge jonge, wat doet het forum raar zeg.....

ja ik verlies nu weer niks. ik zit anderhalve week voor mijn nod die is 1 maart. Wat een spanning zeg.

herstel ik ben anderhalve week voor mijn nod. Wat een spanning

Hoi hoi,

Nou, ik heb het volgehouden tot vanmorgen en toch maar een test (kruidvat) gedaan. Hartstikke negatief!! Zit nu op dag 36 en heb niet het gevoel dat ik ongesteld ga worden.
Ik heb sinds gisteravond erg gevoelige tepels, dit had ik bij mijn dochtertje ook, daarom heb ik toch maar getest. Nu weet ik het ook niet meer.....
Ik ben maar 2 keer eerder overtijd geweest en beide keren was ik toen zwanger. Ik had toen wel beide keren op mijn NOD-dag een positieve test.
Mijn lichaam zal nog wel van slag zijn door de miskraam in december. We wachten maar weer af.........

groetjes Jos78

Terug
Bovenaan