Weinig bloedverlies tijdens ongi = slechtere kwaliteit baarmoederslijmvlies???

Dag dames,

Weten jullie of de hoeveelheid bloedverlies tijdens je menstruatie iets zegt over de kwaliteit van het baarmoederslijmvlies? Ik vloei nl. altijd maar erg weinig, kan het bij wijze van spreken met één tampon per dag af (doe ik niet hoor!). Je hoort ook wel eens verhalen over een super-tampon  èn plus-maandverband en dan nog doorlekken. Nou dat ken ik niet hoor. Ben er altijd erg blij mee geweest (nooit problemen op vakantie of strand), maar bedacht nu ineens dat ik dan natuurlijk ook maar weinig slijmvlies opbouw heb. En wellicht is mijn baarmoeder dan ook niet in  optimale conditie om een  bevrucht eitje te  ontvangen.  Of zie ik nu spoken??

Groetjes,

Tammy

hee tammy

ik denk niet dat het iets uitmaakt maar ik ben een arts. waarom bel je niet ff met je HA?? die kan het je ongetwijfeld vertellen en je onzekerheid wegnemen denk ik. tevens als je op google korte menstratie intypt krijg je verschillende sites waarop je je vraag kunt zetten, mischien heb je er wat aan.. succes

liefs sweety

quote: sweety76 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('10-08-2006 22:24:08'));

ik denk niet dat het iets uitmaakt maar ik ben een arts.  

Wel of geen??Hihi...

(oost,west... rechts, links... horizontaal, verticaal... een, geen... tja, het is zo verwarrend...  )

quote: sweety76 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('10-08-2006 22:24:08'));

ik denk niet dat het iets uitmaakt maar ik ben een arts.  

Wel of geen??Hihi...

(oost,west... rechts, links... horizontaal, verticaal... een, geen... tja, het is zo verwarrend...  )

Hee Tammy