<p>Hoi allemaal,</p><p>Ik ben nieuw op het forum maar lees al een tijdje veel topics mee. Ik ben eigenlijk op zoek naar een beetje geruststelling / meedenkende ouders. </p><p>Mijn dochtertje van 5,5 maand heeft een behoorlijke voorgeschiedenis met het (niet) drinken van de fles en veel huilen/krijsen. Na 2 maanden (bij 3 maanden heeft ze die gekregen) met een sonde en inmiddels voeding voor kma, wordt het eindelijk wat rustiger.</p><p>Ze drinkt inmiddels weer zelf, maar dat is nog steeds een 'zorg' omdat het niet veel is. We hebben tijdje via de sonde aangevuld maar die trekt ze er telkens uit nu, dus we proberen zonder. </p><p>Ze krijgt 5x 150+5 (totaal 825ml aan voeding) aangeboden, maar drinkt de ene dag 530 en heeeeel af en toe een keer 700. Meestal zit ze rond 600 ml per dag. Ze woog vandaag 5785 gram met 63 cm en is 5,5 maanden (ja, klein poppetje is het).</p><p>Bijvoeding zijn we mee bezig, maar wil nog niet echt vlotten. </p><p>Ik merk dat ik onzeker wordt als ze zo vaak veel van de fles laat staan. Hebben jullie hier ervaring mee en/of tips? In mijn omgeving drinken alle babys gewoon netjes hun flesjes leeg, dus het is fijn om een keer te praten met ervaringsdeskundigen
</p><p>Groetjes KK</p>