Weinig drinken in deze hitte

<p style="text-align: left;">Hi ! <br /><br /></p><p>ik heb een dochter van 11,5 maand. Ze drinkt tijdens erg warme dagen zoals deze opmerkelijk minder dan dagen met minder warme temperaturen. <br /><br /></p><p>Normaal drinkt zij wel 200/300 ml diksap/water over de dag met nog 3 flessen van 100 ml melk. Vandaag heeft ze elk slokje water of diksap dat ik haar gaf weer terug uit gespuugd en melk heeft ze 1 keer 100 ml op , 1 keer pap van gemaakt waarvan de ze helft liet staan en nu net 80ml op. Ze wou ook absoluut geen yoghurt en ze heeft na haar avond eten een paar hapjes aardbei en banaan gegeten. Verder eet ze wel prima. <br /><br /></p><p>kan dit kwaad en is zij de enige die dit heeft ? Verder is ze wel alert en vrolijk hoor. Alleen met deze warme dagen maak ik me toch sneller zorgen qua uitdrogen ect. <br /><br /></p><p>groetjes ?</p>
 
Mijn dochter drinkt ook op zulke dagen minder dan normaal. Hier helpt het om dan even iets anders te geven wat ze normaal eigenlijk nooit krijgt. Zoals spa rood, of sterk verdunde appelsap. Verder krijgt ze knijpfruit en waterijsjes. 
Toen ze ongeveer 9 maanden was, was ze bijna uitgedroogd doordat ze een aantal dagen niet goed wilde drinken. Houd het aantal plasluiers in de gaten, ze zal nu meer zweten dus heeft echt wel extra vocht nodig. 
 
Hier ook extra fruit. Vooral watermeloen is favoriet. Verdunde smoothie. Extra rauwkost als komkommer en tomaat. Drinken hebben ze minder zin in en het gewone eten gaat ook minder. 
 
Hi dank voor reacties ! Ik zal jullie tips gaan uitproberen! 
meer fruit en een nat washandje is ook wel een goed idee ! 


groetjes ?
 
Terug
Bovenaan