Weinig drinken

Hallo, ben ik weer hoor.. maar nu weer een volgende vraag..<br />Mijn dochter van 3 mnd drinkt sinds 2 dagen heel weinig! Krijgt 150+5 & 1.5 schep johannesbroodpitmeel. Wordt samen +/- 170 cc maar laat steeds 70 staan.. krijgt dus maar 5 x 100cc binnen op een dag.<br />Is vrolijk, poept & plast, slaapt goed, prima temperatuur, niet verkouden oid.. maar vind het wel een beetje vreemd?! Iemand enig idee wat er aan de hand kan zijn of hoef ik me hier geen zorgen over te maken.<br />

Is vrolijk, poept & plast, slaapt goed, prima temperatuur, niet verkouden oid.. 

Geen zorgen maken dus. Het wisselt wel eens hoeveel ze drinken. Zomaar of door tandjes, vermoeidheid, virusjes ofzo. Komt wel weer terug.

Geen zorgen maken idd, alles wat je beschrijft is prima. Onze zoon van 4mnd dronk eerst 4x 180 en 1x 120. En nu drinkt hij weer 4×150 en 1×120 dus kan zomaar weer eens verschillen.
Heeft ze die johannesbroodpitmeel echt nodig? Kan natuurlijk zijn omdat dit veel meer vult dat ze minder drinkt?

Ik zou me idd ook geen zorgen maken. Het gedrag is belangrijker dan de milliliters.. En ik denk altijd maar zo: stel dat je borstvoeding zou geven, dan heb je geen idee wat de baby drinkt. De baby stopt als ie genoeg heeft en zolang de baby groeit en tevreden is, is het genoeg. Dan gebeurt het vast ook regelmatig dat de baby minder drinkt dan 'moet', maar weet je het niet. Dat maakt sommige moeders onzeker en is voor sommigen een reden om geen borstvoeding te geven ('je weet niet wat erin gaat'), ik vond dat juist heerlijk ? Hopelijk helpt deze manier van denken je. Succes!

Herkenbaar! Hier een dochter van 12 weken en drinkt ook wisselend haar flesjes. Zolang ze alert is, en goed plast etc.. Niets aan de hand!

Terug
Bovenaan