A
Anoniem
Guest
Hoi allemaal,
vraagje: ik vind dat Ilyas zo weinig drinkt.
Ik zal even zijn schema opschirjven:
6.00 pap (210 water*7 schepjes =+ Bambix) (gaat nagenoeg op).
10.00 koekje o.i.d.
11.30 fles melk (210 * 7 schepjes) + brood (eet hij bijna niks van, veel kokhalzen)
14.30/15.00 fruithap + diksap (drinkt bijna niks)
17.30 warme hap en soms danoontje
19.30 fles (weigert hij soms volkomen, soms drinkt hij max 100 cc)
22.30 uur fles
De diksap 's middags drinkt hij dus heel slecht. En de fles om 19.30 weigert hij ook meestal volkomen. Dus geef ik hem nog maar een fles om 22.30. Die slobbert hij dan half in slaap wel helemaal op. Maar goed, dat betekent dus dat hij tussen 11.30 en 22.30 niks drinkt. Dat kan toch niet oke zijn?
Hij redt wel zijn 3 flessen opvolgmelk per dag, dus zijn voedingsstoffen krijgt hij wel binnen, maar ik zou zo graag hebben dat hij nog wat anders dirnkt. Diksap of water ofzo.
Drinken jullie kinderen wel meer?
Groetjes, Mienetje
P.s. heb niet het idee dat hij er onder lijdt. hij plast goed, groeit goed, is vrolijk, eet veel groente en fruit.
vraagje: ik vind dat Ilyas zo weinig drinkt.
Ik zal even zijn schema opschirjven:
6.00 pap (210 water*7 schepjes =+ Bambix) (gaat nagenoeg op).
10.00 koekje o.i.d.
11.30 fles melk (210 * 7 schepjes) + brood (eet hij bijna niks van, veel kokhalzen)
14.30/15.00 fruithap + diksap (drinkt bijna niks)
17.30 warme hap en soms danoontje
19.30 fles (weigert hij soms volkomen, soms drinkt hij max 100 cc)
22.30 uur fles
De diksap 's middags drinkt hij dus heel slecht. En de fles om 19.30 weigert hij ook meestal volkomen. Dus geef ik hem nog maar een fles om 22.30. Die slobbert hij dan half in slaap wel helemaal op. Maar goed, dat betekent dus dat hij tussen 11.30 en 22.30 niks drinkt. Dat kan toch niet oke zijn?
Hij redt wel zijn 3 flessen opvolgmelk per dag, dus zijn voedingsstoffen krijgt hij wel binnen, maar ik zou zo graag hebben dat hij nog wat anders dirnkt. Diksap of water ofzo.
Drinken jullie kinderen wel meer?
Groetjes, Mienetje
P.s. heb niet het idee dat hij er onder lijdt. hij plast goed, groeit goed, is vrolijk, eet veel groente en fruit.