weinig eetlust

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal

Ik ben zes weken zwanger en heb zo'n weinig eetlust. Wie heeft dit ook. Zo ken ik mezelf niet. ik kon altijd wel de hele dag eten. Ik lees nergens iets over verminderde eetlust bij zwangerschap

Groetjes van manon

Hoi Manon,

Ik ben woensdag 6 weken zwanger en heb ook nergens zin in. Ik kan normaal 's ochtends niet zonder brood en nu heb ik er gewoon geen zin in en krijg het ook niet weg, nu eet ik 's ochtends een bakje yoghurt met muesli, moet toch iets eten. 's Avonds lukt het wel beter, ik weet niet of dit bij jou nog verschil maakt.

Liefs Lientje

Hoi Lientje

Ik at altijd yoghurt met musli als ontbijt en nu moet ik er niet aan denken. Ik begin nu met verse jus te persen en daar mix ik een banaan doorheen. Dat smaakt goed en daar kan ik het een tijd op doen. Tegen een uur of 10 neem ik een boterham en om 12 uur nog 3. Ik begin nu ook steeds misselijker te worden. Ik hoef niet over te geven, maar het sluimerd de hele dag door. Inderdaad, 's avonds gaat het beter. Ach we moeten er iets voor over hebben, toch?

Groetjes van Manon

Hoi Manon,

Ik ben zwanger van de vierde, nu 7 weken. En ik heb ook geen trek.

Ik vergeet af en toe te eten, dus ben nu streng voor mezelf. Eten omdat het moet.

Niks smaakt ook lekker.

Typisch, want bij de andere drie had ik de hele dag door honger...

Maar bij hen was ik ook hartstikke misselijk en bij deze nog niet. Misschien dat dat het verschil maakt?

Groetjes,

Vanessa

PS Geniet lekker van je zwangerschap!!!

Hoi Manon,

Het zal wel normaal zijn! Ik heb ook helemaal geen trek. En dan moet je weten sinds vorige week  weet ik dat ik zwanger ben, daarvoor deed ik  aan het Sonja Bakker dieet en het zo ongelooflijk moeilijk vond om minder te eten en te snoepen (alhoewel nu bedenk ik me dat de afgelopen 3 weken de eetlust wel minder was geworden). En nu... brrrr moet er niet aan denken! Krijg de hele dag geen hap door mijn keel!

Groetjes Tetje

hoi manon, ik ben zwanger van de 2e en ook ik heb geen trek! als ik wel trek heb zit ik al snel weer vol. Dus...gewoon een kwaaltje dat vanzelf weer overgaat...

Hoi,

lastig hè, je wil wel eten omdat het gezond is en je lichaam het eigenlijk nodig heeft, maar ik heb 's ochtends ook helemaal geen trek. Had ik de vorige zwangerschap ook. Het ging toen vanzelf over, dus daar ga ik nu ook maar weer vanuit.

Groetjes,
Margrethe

Terug
Bovenaan