Weinig energie en erg moe

Goedemorgen dames.

Ik ben nu 6 weken zwanger.
Maar heb zo weinig energie en ben echt zo ontzettend moe.
Hebben/hadden jullie hier ook last van?

Groetjes sabrina.

Hallo Sabrina, 
is heel normaal en dat houd ook nog wel even aan.
ikzelf ben nu 15.1 weken zwanger en het begint bij mij nu pas langzaam minder te worden.
maar dat kan bij iedereen verschillend zijn.

?

Yes! Is heel normaal ! 
Gaat van zelf weer over en richting het einde van je zwangerschap komt het dan weer terug! 
En na je zwangerschap ben je chronisch moe ?

Heel normaal! Ik ben nu 30 weken + 4 en de moeheid begint nu af en toe weer een beetje terug te keren, maar vooral de eerste 13 weken kon ik makkelijk 23 uur per dag slapen... Daarna heb ik tot aan ongeveer 26 weken nergens last van gehad en kon ik alles weer normaal doen. Nu merk ik wel dat alles wat meer moeite kost en je gewoon minder kan doen op een dag. Geniet dus maar flink van je tweede trimester! Dan kan je echt (ik wel iig) genieten van je zwangerschap. Daarna beginnen de kwaaltjes weer ;)

Hoi Sabrina,
Dat is heel normaal. Je lichaam is druk bezig en heeft alle energie wel nodig. Ik heb dit zelf ook gehad tot ong 14 weken. Na die tijd kreeg ik ineens een energieboost en nu ben ik 27 weken zwanger en de vermoeidheid komt weer terug. Lekker rusten als je lichaam aangeeft dat je eraan toe bent :) 

Hay! Gefeliciteerd met je zwangerschap! Vermoeidheid, heel normaal! Ik lag van week 6 tot en met week 15 sochtends boven de pot, werken, smiddags van m'n werk terug slapen, avondeten en om kwart over acht weer naar bed haha. Inmiddels ben ik 38 weken zwanger en lig ik ook keurig om half tien in bed nu het nog even kan haha. 

Terug
Bovenaan