Weinig hcg?

<p>Hey lieve mensen!</p><p>ik ben hier net nieuw! Ik ben vorige week teruggekomen van huwelijksreis en zou vrijdag ongesteld worden dus heb woensdag al een vroege (action) test gedaan. Er stond zo een vaag streepje dat ik dacht dat ik scheel werd? ik wist t ondanks dat mijn man het ook zag niet zeker  dus heb ik vrijdag een clear blue digital gehaald voor wat meer duidelijkheid. Daar kwam (inderdaad erg duidelijk) NIET ZWANGER uit.. ik dacht dat ik me dan waarschijnlijk scheel had zitten staren op een indrooglijntje en ging verder met mijn leven..</p><p>aangezien ik maandag nog steeds niet ongesteld was toch nog maar een (Kruidvat 2 voor 5) testje gedaan, en JAAAA!! Een nog steeds vaag maar zeker weten roze lijntje! Vanochtend nog eentje en dit lijntje was al weer duidelijker! Toen nog een clear blue digital er tegenaan en dit keer stond er “zwanger” en 1-2 weken.</p><p>denken jullie dat dit komt omdat mijn eisprong later was? Kan dat? (Ik ben in april gestopt met de nuvaring en was 10 mei voor het laatst ongesteld, toen precies 28 dagen na de keer daarvoor) of heb ik misschien minder hcg? En als dat zo is zegt dat dan iets over de gezondheid van mijn zwangerschap?</p><p>ik heb ook constant een soort lichte kramp in mijn onderbuik, is dat normaal?</p><p>ik probeer niet te stressen maar alles is zo super spannend!!!!</p>
 
denk dat je gewoon te vroeg getest hebt? meestal word er aangeraden om pas te testen op de dag van je NOD..
maar gefeliciteerd met je zwangerschap!
volgens mij horen krampjes er heel vaak bij hoor.. heb wel verschillende berichten van meiden/vrouwen gelezen dat ze kramp en onderrugpijn hadden en daarom dachten dat ze ongesteld moesten worden.. na een test bleken ze gewoon zwanger te zijn.. meestal moet je, je alleen zorgen maken dat het mis kan gaan als je veel pijn hebt en daarbij bloed verliest.
 
Gefeliciteerd, idd een streep is een streep en dus zwanger! En waarschijnlijk te vroeg getest en hcg nog te laag. Spannende tijd voor je nu! 
 
Terug
Bovenaan