weinig hier

A

Anoniem

Guest
 hoi hoi allemaal...

hoe gaat het hier met iedereen??????
ik moet me eigenlijks schamen dat ik hier de laatste tijd nauwelijks ben,
we hebben het de laatste tijd ook druk gehad met het verbouwen van onze keuken en andere klussen in huis dat het andere klussen er afentoe ook wel een beetje bij in schiet.
veel moe enzo
maar toch gebeurt het nog wel regelmatig.
automatisch nam ik afstand van het forum niet express maar ja weet niet hoe het kan las nog wel regelmatig mee, maar reageren deed doe ik niet vaak,al zou ik soms bets willen.
mijn cyclus is helemaal in de war geloof ik weet nu ook niet wanneer mijn nod is laat het nu allemaal op me afkomen zie het wel wanneer.
alleen kijk ik wel steeds meer om me heen en zie de zwangere vrouwen op straat lopen net of ik er nu veel meer op let.
nou he wat een gezeur en alles weer .
ik zou eerst weer stoppen met zeuren,en me proberen weer wat vaker op het forum te laten zien.

liefs knuf kus jb.

ps alle ondertussen zwangeren van harte....

Welcome back JB!!!Pas maar op hier, want werkt verslavend!!
Welke ronde zijn jullie?!
Succes en veel plezier van je nieuwe keuken!!
x Zuus

ja ik weet dat het hier heel verslavend kan zijn.
ik zit inmiddels in ronde 5.
maar wat er nu gaat gebeuren ik wacht het wel af.
dankje voor je reactie.
knuf kus jb

Maarja wat wil je ook; hier die meiden hebben allen goede raad en de een weet dit weer en de ander weet weer een antwoord op een vraag, zijn begripvol motiverend steunend  en ook reeel!!Wat willen we nog meer!!Het liefst wil je t van de daken schreeuwen dat jullie er voor gaan, maar beter ook van niet en daarom kunnen we hier ons ei kwijt(nee niet dat ene ei!!)En als we met al deze dingen bij onze lovers komen, dan werden ze denk ik gek van ons hahahaha!!
Niet gek dat t dan soms verslavend werkt he!!
x zuus

hey hey                

welkom terug!! verslavend is het zeker!!   hoelang ben je weggeweeat?? volgens mij ken ik je nog wel kus kus

ja je kunt hier echt ff je verhaal soms kwijt,
waar de mannen soms geen zin in hebben ,komt ze al weer met dat verhaal over dit en dat ze zeggen het nog net niet maar denken het wel soms denkik,al willen ze het zelf ook graag.

coortje ik ben hier al een tijdje online heb ff een tussenstop gehad,ja ken jou ook nog wel je kwam uit hgveen he. ik ben het meidje uit veendam.
hoe zit het met jou ondertussen je cyclus al weer een beetje normaal, jij was toch met monnikspeper begonnen(ja heb afntoe wel meegelzen maar niet gereageert)ik heb het ook al in handen gehad maar heb het nog niet meegenomen wil nog ff deze maand afwachten oftewel deze dagen wat er gaat gebeuren.

knuf kus

klopt helemaal!! ben nu bijna 3 maand niet ongesteld geworden, ben idd met monnikspeper begonnen maar daar merk ik nog niet eg veel van ( helemaal niks dus) leuk dat je weer een beetje mee komt kletsen

Terug
Bovenaan