Weinig klachten & zwanger

<p>Hoi allemaal,</p><p>Ik ben ongeveer 5 weken zwanger & dinsdag is mijn eerste echo. Nu heb ik (gelukkig) niet heel veel klachten. Ene kant fijn maar andere kant weet ik niet of dit normaal is.</p><p>De enige klachten die ik heb zijn: meer afscheiding, gevoelige tepels en menstruatie achtige krampen. Vorige week steeds verhoging maar dit is nu niet meer.</p><p>Wat waren jullie eerste klachten? :)</p><p> </p>

Hoi hoi, Mijn eerste zwangerschap had ik alleen last van meer plassen en harde buik. Helaas bleek dit een leeg vruchtzakje te zijn. Zelf al wel gevoel dat niet goed zat als je zo hoord hebben de meeste vrouwen best wel veel sympthomen.Nu na de miskraam nog geen menstruatie gehad. Maar wel steeds last van harde buik. Af en toe kramp. Last van mn rug.  Soort van misselijk savonds en een opgeblazen gevoel. Weet nog niet zeker of ik echt zwanger ben. 3 testen gedaan en was een heel licht streepje. Van de week testen misschien is het hcg nog niet zo hoog. Moet zeggen vind nu wel erg spannend. Zeker door de 1e zwangerschap dat ik ook niet veel klachten had. Weinig klachten wil nog niet alles zeggen zei de verloskundigen tegen mij.Gelukkig is het gauw dinsdag en heb je de echo.

Hoi hoi, Mijn eerste zwangerschap had ik alleen last van meer plassen en harde buik. Helaas bleek dit een leeg vruchtzakje te zijn. Zelf al wel gevoel dat niet goed zat als je zo hoord hebben de meeste vrouwen best wel veel sympthomen.Nu na de miskraam nog geen menstruatie gehad. Maar wel steeds last van harde buik. Af en toe kramp. Last van mn rug.  Soort van misselijk savonds en een opgeblazen gevoel. Weet nog niet zeker of ik echt zwanger ben. 3 testen gedaan en was een heel licht streepje. Van de week testen misschien is het hcg nog niet zo hoog. Moet zeggen vind nu wel erg spannend. Zeker door de 1e zwangerschap dat ik ook niet veel klachten had. Weinig klachten wil nog niet alles zeggen zei de verloskundigen tegen mij.Gelukkig is het gauw dinsdag en heb je de echo.

Hoi hoi, Mijn eerste zwangerschap had ik alleen last van meer plassen en harde buik. Helaas bleek dit een leeg vruchtzakje te zijn. Zelf al wel gevoel dat niet goed zat als je zo hoord hebben de meeste vrouwen best wel veel sympthomen.Nu na de miskraam nog geen menstruatie gehad. Maar wel steeds last van harde buik. Af en toe kramp. Last van mn rug.  Soort van misselijk savonds en een opgeblazen gevoel. Weet nog niet zeker of ik echt zwanger ben. 3 testen gedaan en was een heel licht streepje. Van de week testen misschien is het hcg nog niet zo hoog. Moet zeggen vind nu wel erg spannend. Zeker door de 1e zwangerschap dat ik ook niet veel klachten had. Weinig klachten wil nog niet alles zeggen zei de verloskundigen tegen mij.Gelukkig is het gauw dinsdag en heb je de echo. Sorry als het bericht een aantal keer er op staat me internet is een beetje van het padje af.

Mijn eerste klachten waren zere tepels/borsten en een hele droge huid. Ook menstruatie achtige krampen. Vanaf 7-8 weken begon de misselijkheid en de moeheid.. die kwamen wel even als een bom binnen ?

Ik had eerst geen symptomen, toen even zere borsten, en daarna weer tijdens niks. Eerlijk denk ik dat alles normaal is, of je nu veel klachten hebt of weinig, het is per zwangerschap anders..

Ik had bij de eerste zwangerschap hetzelfde. Ook menstruatie-achtige krampen en verder niks. Rond 6 weken voelde ik me ineens toch beroerd en moe... Nu bij de 2e al met 4 weken misselijk. Dus elke zwangerschap is anders. En wat niet is, kan nog komen! ;)

Terug
Bovenaan