Weinig kwaaltjes

Hey lieve meiden!

Alles goed met iedereen (naar omstandigheden....)

Ik lees al wel vaker met jullie mee, maar heb nu zelf ook een vraagje!

Ik ben 6 weken zwanger, erg blij natuurlijk maar ook wel een beetje angstig, aangezien we in augustus een miskraam hebben gehad met 10 weken. Nu heb ik een vraagje, toen had ik al niet veel kwaaltjes, maar nu heb ik er (als ik soms bij een van jullie lees) ook niet echt veel, heb wel gespannen borsten, maar zijn alleen gevoelig als ik eraan zit en ben wel moe en slaap veel, maar ook weer niet veel moeier dan normaal denk ik, ben altijd wel een slaapkop, dus nou was mijn vraag heeft een van jullie ook weinig, onduidelijke kwaaltje gehad en toch goed zwanger? Heb trouwens ook wel wat puisjes terwijl ik die nooit heb, maar goed zoals ik al zei het zijn geen MEGA kwaaltjes ofzo. Hoop echt dat jullie hier over mee kunnen praten of willen reageren!

Veel liefs Lieke
 
lieve lieke
ikzelf ben nu 36 weken zwanger en het woord kwaaltjes ken ik niet hahahah nee ik heb echt nergens last van gehad niet misselijk niet echt moe niet veel pijn aan borsten en wat is er nog meer dus maak je geen zorgen en geniet er lekker van wij zijn gewoon geluksvogels als ik die andere hoor.
probeer je niet druk te maken want dat is niet goed voor jou en de kleine ik gun je net zo'n zwangerschap als mij.
groetjes debby
 
Hoi Lieke,

Gefeliciteerd! Ik had precies hetzelfde. Voor mij is dit mijn eerste zwangerschap. Ben ondertussen 3 maanden zwanger. Het enige teken dat ik had, was dat ik een positieve test had. Dus ik was ook heel onzeker omdat ik niks voelde. Niet misselijk en alles wat ze vaak ook hebben. Ik had ook een beetje gevoelige borsten maar dat had ik ook als ik ongesteld moest worden. Ik begon ook pukkels te krijgen die ik normaal ook niet zoveel had. Vorige week hadden wij onze echo en toen zagen we onze kindje. Het was echt een wonder. Al die spanningen en onzekerheden waren in 1 keer weg. Ik zou zeggen geniet er van. Je wilt niet weten hoe onzeker ik was en dan geniet je helemaal niet. Dus probeer er van te genieten.
Groetjes
 
Ik ben ruim 10 weken zwanger en ik heb tot nu toe helemaal nergens last van gehad.
In het begin een beetje pukkeltjes, nu dat ook niet meer
en ik had het gevoel dat ik ongesteld moest worden (in mijn onderbuik, maar lager dan waar ik het normaal heb) maar dat is nu ook over.
Mijn borsten zijn net als die van jou wel gespannen maar alleen gevoelig als ik ze aanraak...
Over 2 weken echo...kan niet wachten op een teken van leven!!!
Je moet juist blij zijn dat je geen last hebt van kwaaltjes!!!!
Groetjes
 
Terug
Bovenaan