weinig kwaaltjes

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Ik ben nu 5 weken zwanger, maar ik heb niet zo veel last van kwaaltjes. Ik voel alleen af en toe steekjes in mijn onderbuik, ik heb vreetbuien, en ben wel eerder moe. Maar ik ben niet misselijk, niet duizelig, heb geen zere borsten enz. Ik heb 3 keer een zwangerschapstest gedaan en ze waren allemaal positief, dus het zal wel echt waar zijn. Maar ik maak me toch ongerust dat ik misschien niet zwanger ben omdat ik eigenlijk niks heel vreemds voel, wat je wel heel vaak hoort.

Kent iemand dit? Welke kwaaltjes hebben jullie vroeg in de zwangerschap (gehad)?

Groetjes Poco

Hoi Poco,

Gefeliciteerd met je zwangerschap.
Ik weet sinds gisteren dat ik weer zwanger ben van de 2e. Heb hiervoor een miskraam gehad en ben ook erg onzeker.
Ik voel me nu echt anders dan mijn vorige zwangerschap (de miskraam). Heb ook alleen "last" van mijn buik die samentrekkingen. Verder ook niks, maak je niet te druk, elke zwangerschap is anders. Een positieve test en je menstruatie die uitblijft is toch een goed "bewijs" tot nu toe. Je moet toch de 1e echo afwachten of het goed zit.
Probeer ervan te genieten, wanneer mag je voor echo?

Gr. Mayke

Hoi Mayke,

Bedankt. Het is inderdaad zo dat het uitblijven van de menstruatie en 3 positieve testen een goed bewijs zijn. Ik weet ook wel dat ik me niet druk moet maken, maar er van moet genieten, alleen verwacht je iets anders, meer klachten. Maar ik krijg 18 juni mijn eerste echo, dan ben ik 8 weken. Over 3 weken al dus! Dan kan ik het ook echt zelf zien en het hartje horen, dan heb ik pas meer zekerheid denk ik.

Hoe lang ben jij al zwanger? Wel heel spannend, hopelijk gaat het nu wel goed. Hoe lang ben je de eerste keer zwanger geweest?

Groetjes Poco

hoi hoi!!

ik wou ook ff zeggen; gefeliciteerd!! ik had met mijn 1ste kindje nergens last van ik kwam er zelfs pas achter dat ik zwanger was toen ik 2.5maand was!!!
omdat ik nog niet met zwanger bezig was kwam ik er laat achter maar heb nooit ergens last van gehad!!
en nu ben ik 3 maanden zwanger en heb nog steeds nergens last van!
dus hiermee wou ik zeggen ieder lichaam is anders en iedereen reageert anders op de zwangerschap dus als je nergens last van hebt kan je dat alleen maar opnemen als geweldig!! je kan alles nog doen terwijl anderen boven de pot ofzo hangen!!
dus ik wens je nu nog een fijne zwangerschap verder en geniet ervan voor je het weet ga je al bevallen!!

groetjes

Ik hoop voor je dat je kwaaltjes-loos blijft!
Ik heb bij de tweede 5 maanden alleen de wc-pot gezien, dus dan kun je maar beter nergens last van hebben. En 5 weken is ook nog erg kort, bij mij begon het bij allebei rond de 7 weken.
Veel geluk verder.
Sil

hey,

ik ben nu 29 weken en 2 dagen zwanger van de eerste en heb ook geen kwaaltjes gehad alleen moe in t begin en verder niks. dus raar is t niet

Hey meiden,

Bedankt, ik ben toch wel gerustgesteld door jullie reacties. Omdat je nog niks echt gezien hebt in je buik en niks heel vreemds voelt is het zo onzeker, maar jullie ervaringen helpen mij wel. Heel fijn.

Hoe gaat   het met jullie zwangerschappen? Hopelijk heel voorspoedig. Spannend spannend!

groetjes poco

hallo!
het kan heel goed hoor met 5 weken..
ik had met 5 weken ook nog nergends echt last van 6 ook niet maar toen kwamen week  7,8 en 9 die waren het ergst tot nu toe heeel erg moe moest echt elke middag en na het eten een dutje doen. misselijk elke ochtend kosten!
ben nu 11 weken en 2 dagen nu voel ik het al weer zakken en ben minder moe en misselijk '

kusje amber.

Terug
Bovenaan