<p>Hallo, na een moeizame bevalling met uiteindelijk een keizersnee had ik geen melkproductie! Met hulp van onze kraamhulp en lactatiekundige ben ik 3 weken geleden begonnen met kolven, 7x per dag + 3 x aan de borst + powerpumping 1x per dag! Ik neem elke dag 3 pillen fenegriek, drink liters moederthee ( borstvoedingsthee) en neem 3 x per dag druppels gezegende distel kruid! Na 5 dagen had ik ineens wat melk, minimaal maar hoopvol ben ik fanatiek doorgegaan! Onsanneke wou nog steeds aan de borst dus dat zorgde er ook voor dat ik doorging! Ondertussen 3 weken verder en ik produceer ongeveer 45 cc melk max. In 1 kolfbeurt Gedurende de dag 8x kolven bij elkaar 100 cc ! Dit is natuurlijk niet genoeg dus ons manneke krijgt 7x per dag bijvoeding! Ik huur de kolf van het ziekenhuis! Nu heeft de lactatiedeskundige gezegd dat ik na 2 weken de balans moest gaan opmaken! Ik had besloten om nog door te gaan! Zij kon helaas niet meer voor mij doen aangezien we alles al deden! Ik wil doorgaan maar merk ook dat het uitputtend is ( nog herstellende van keizersnee)! Ik vind moedermelk zo belangrijk en vind het borstvoeding geven ook iets wat heel goed voelt in de band tussen ons manneke en mij!</p><p>Wie heeft tips? Wat kan ik nog meer doen om de productie te stimuleren of moet ik accepteren dat dit het is? </p>