weinig poepen

Hoi,

Onze docher is nu ruim 4 maanden oud en poept vanaf het begin al erg weinig. Toen ik nog 100% BV gaf duurde het soms een week...nu met 1/2 BV en 1/2 flesvoeding, fruithapje en 4 ml laxo poept ze eens in de 4 dagen. Haar ontlasting mag wel iets zachter zijn maar is niet hard ofzo, ze heeft er ook geen last van verder.
Op het CB vinden ze dat ze ook weinig poept maar maken er verder nog geen drama van.
Hebben meer kinderen dit "probleem"?
 
Ons dochtertje van 12 weken poept eens in de week en krijgt 100% bv. De eerste weken was het bij elke luier raak en daarna dus maar eens in de week. Zowel huisarts als CB vertelde dat het geen kwaad kon zolang ze er geen last van had/kreeg. Maar hoe het precies met flesvoeding zit weet ik niet precies.

Succes.
 
Hoi,

Onze zoon is nu 4 weken en poept eens in de week (wel 10% BV). De mevrouw van het CB zei dat ie dan efficient met de voeding omgaat. Het is wel heel veel als ie eindelijk poept hoor. Ik maak me er maar geen zorgen om en geniet er nog van.. er zal een tijd komen dat er meer poepluiers zijn denk ik dan maar.

Groetjes Liesbeth
 
Terug
Bovenaan