weinig ruimte in je buik???

Ha,
ben nu 31 wkn zwanger van de derde en heb het idee dat de kleine weinig plek meer heeft.
Ben niet bijzonder dik en volgens de groeiecho was zowel de kleine precies op schema als het vruchtwater.
Ik begin er naar mijn idee alleen veel meer last van te krijgen dan bij de 1e 2 zwangerschappen.
Als ik zit gaat het de gekste kanten op heeft het volgens mij weinig ruimte, als ik lig (kan alleen nog op mijn zij) heeft het weinig ruimte. Gevolg dat ik naar mijn idee behoorlijk wat harde buiken heb.
Zijn er meer die dit hebben bij een volgende zwangerschap.
Ik voel overal wel iets 'porren' tussen mijn ribben dan weer bij mijn blaas dan bij mijn zijn.
Bij de echo lag het al goed en zelf al behoorlijk diep dus of het nu nog om d'r as aan het draaien is ik weet het niet.
Heb alleen zoiets van nog 9 wkn word wel erg lang dan maar hopen dat het in elk geval op tijd of misschien wel eerder komt

succes allemaal


 
He hoie, dit is ook mijn 3e, kindje is groot, maar heb ook meer het gevoel dat het krapper is als bij de eerste 2, deze baby is gewoon bewegelijker. Lag eerst netjes met zijn hoofdje naar beneden en nu weer in stuit, genoeg ruimte dus, al voelt het qua spierpijn nietzo, haha!

liefs Kirsten
 
Hier nog een die 31 weken zwanger is van de derde en soms ook het idee heeft dat het allemaal te krap wordt voor de kleine. Regelmatig heb ik het gevoel dat ik benauwd ben en liggen is alleen nog maar fijn op mijn zij, dan krijg ik de meeste lucht. De laatste keer bij de vk lag de baby lekker in stuit, dus er is nog wel ruimte.....alleen voelt dat niet zo. Sinds een week heb ik ook echt last van maagzuuraanvallen, zo erg dat ik er van moet overgeven. Mijn eetlust wordt steeds minder, waarschijnlijk zit mijn maag in de verdrukking. Dus al met al ben ik echt aan het aftellen....Nog 9 weken!!
 
Hey hier nog eentje met weinig ruimte ;-)

De kleine is de afgelopen dagen ingedaald (ben nu 31 weken) en dat was niet fijn...veel pijn gehad in schaamstreek en onderrug. Maar volgens mij zit ie nu op zijn plekje. Ik heb nog wel last van spugen en maagzuur (net als de eerste drie maanden) maar hopelijk is dat ook snel over. Mijn buikje zit nu ook lager.
En net als jij Ugly Betty, is mijn eetlust ook minder. Maar goed, dat is niet erg, heb er genoeg extra kilo's aanzitten en zo lang ik mijn voedingsstoffen binnen krijg die nodig zijn is het goed.
Ik ben ook aan het aftellen!!!
xxx
 
Nou, ben benieuwd waar mijn spruit zit, moet vrijdag weer op controle, ben nu bijna 32 weken, dus wellicht is ze al gedraaid, heb wel afgelopen week een beetje last van mijn onderbuik gehad.
 
Terug
Bovenaan