Weinig sex

<p>Ik had een vraag .Wij willen graag nog een kindje en gebruiken daar ovulatietesten voor. Nu hadden we dinsdag een smily en hebben savonds sex gehad.  Maar de laatste x was 1 mei. Zou dit invloed kunnen hebben op de zaadcellen ? Mijn man wil helaas niet graag vrijen dus we doen het nu als het moet.</p><p>Gr.</p><p style="text-align: right;"> </p>
 
Het wordt geadviseerd om, als je echt alles op alles wilt zetten om de kansen op het krijgen van een kindje zo groot mogelijk te maken, te zorgen dat je met redelijk 'vers' sperma werkt. Dat betekent dat er ongeveer max een week van tevoren nog een zaadlozing zou moeten zijn...
Maar aan de andere kant: jullie hebben al een kindje, dus jullie weten dat het jullie in principe gegund is. Je weet zelf of het jullie de vorige keer makkelijk is afgegaan...
 
Maar hij trekt zichzelf ook nooit af? Nog nooit gehoord dat een man geen seks wil. Zou zelf niet voor een kindje gaan als je relatie niet goed is. Of is het altijd al zo.  Dan is het niet anders. Zaadcellen kunnen beste elke 3 dagen even een lozing hebben. 
 
Nee dat doet ie ook niet. Onze relatie is verder helemaal goed ! Helaas heeft ie dat altijd gehad geen zin in sex. Ik wist ook niet dat het bestond en vraag me vaak af of het vaker voor komt of dat ik net die enige heb . 
 
Wel heerlijk kort door de bocht en generaliserend ? zijn echt genoeg mannen op de wereld die weinig behoefte hebben aan seks...
@TO mijn gyn vertelde wel altijd dat vers sperma beter is, maar oud sperma is nog altijd beter dan geen ? 
 
Het zullen er indd vast meer zijn, maar ik ken ze niet ?.en als ik het tegen een vriendin vertel kijken ze me aan alsof ik een grap maak? en ook hun hebben het nooit gehoort. We hadden dinsdag een smily en s'avonds sex gehad en gister weer dus we zullen zien. Hij gaat vanavond weg tot maandag middag dus hij heeft rust ?
 
Terug
Bovenaan