<p>Hopelijk heeft iemand hier de gouden tip door dezelfde ervaring met een ontevreden baby.</p><p>Mijn zoontje is nu 8 weken oud en vanaf de geboorte ontevreden. Hij heeft vanaf dag 1 wild gezwaaid met armen en benen en houdt er niet van om te worden neergelegd.</p><p>We proberen de onrust te lijf te gaan met een duidelijk ritme zodat hij z’n rust vindt en ‘s nachts lukt dat aardig. Echter overdag slaapt hij in 3 dutjes hooguit 2 uur bij elkaar. Tussendoor is hij aan het huilen of mopperen. </p><p>Hij eet uitstekend (misschien zelfs overdreven want hij lijkt nooit genoeg te hebben). Na de voeding is hij niet tevreden maar hij geeft niet over. Het strekken en de gebalde vuisten lees ik als krampjes maar is verborgen reflux misschien toch aanwezig? Sinds een paar dagen rochelt en hoest hij ook maar twijfel ik of dit door een verkoudheid komt of door geïrriteerde slokdarm van eventuele reflux. Dokter en lactatiekundige denken niet aan reflux! </p><p>Heeft iemand dezelfde onrust bij zijn kindje gehad en herkent mijn verhaal? Ik wil mijn mannetje zo graag helpen!</p>