weinig slaap

Hallo allemaal,

Mijn zoontje is nu 8 maanden en hij wordt bijna iedere ochtend tussen 4.00 en 5.00 wakker...Hij is dan niet meer in slaap te krijgen.
Ik ben zelf dan doodmoe, en vandaag schreeuwde ik zelfs tegen de kinderen, omdat mijn reserves opwaren. Ik heb geen mogelijkheid dat iemand kan oppassen. Alleen mijn schoonmoeder zou kunnen, maar die is langdurig ziek.
Ik weet gewoon niet meer hoe ik de dagen moet doorkomen, van vermoeidheid.

Wie herkent dit/heeft tips?

Groetjes
Marijke
 
hoi hoi
ik herken je probleem
die van mij 8,5 maanden die werd ook rond 4 uur wakker.
maar nu doe ik haar gewoon wat later naar bed, pas als ze echt heel moe is , rond half 11.
en mischien is het ook een idee om je kindje in te bakeren
dat doe ik nu nog steeds bij de mijne
gewoon met een laken stevig inpakken
het is niet zielig, ze voelen zich vaak veilig zo( net als in de baarmoeder lekker krap)
sterkte groetjes romy
christinavenhuizen@hotmail.com
 
hoi hoi
ik herken je probleem
mischien moet jeje kindje wel wat later naar bed doen rond half 11 ofzo?
en toen die van mij zo slecht sliep
ging ik haar inbakeren gewoon met een lakentje,
nu komt ze maar 2 keer per nacht (beter dan 10 keer)
gewoon lekker inpakken en het speentje er in , wie weet helpt het wel, bij mijn kindje wel,
het is zeker niet zielig omdat ze juist zich veilig gaan voelen als ze ingepakt zitten.
succes groetjes romy
christinavenhuizen@hotmail.com
 
hoi hoi
ik herken je probleem
mischien moet jeje kindje wel wat later naar bed doen rond half 11 ofzo?
en toen die van mij zo slecht sliep
ging ik haar inbakeren gewoon met een lakentje,
nu komt ze maar 2 keer per nacht (beter dan 10 keer)
gewoon lekker inpakken en het speentje er in , wie weet helpt het wel, bij mijn kindje wel,
het is zeker niet zielig omdat ze juist zich veilig gaan voelen als ze ingepakt zitten.
succes groetjes romy
christinavenhuizen@hotmail.com
 
Hoi Marijke

Een paar maanden geleden sliep mijn dochter ook heel erg slecht. Ik zat er ook helemaal doorheen.
Mijn man en ik zijn mee gaan slapen met onze dochter. Dus als zij om 7 uur 's avonds op bed lag, lagen wij er vaak om half 9 in. Wel belachelijk vroeg, maar ja je moet wat om de dag door te komen.
Dit hielp ons om een beetje aan onze slaap te komen.
Uiteindelijk is onze dochter weer normaal gaan slapen en gaan wij weer later naar bed. We hebben nu onze avond weet terug.

Heel veel sterkte en succes er mee.

Groetjes Ria
 
Hoi Marijke

Bij ons hetzelfde verhaal alleen ons zoontje is 7 maanden Maar doet dit dus ook al 7 maanden.Je wordt er supermoe van.We hebben al vanalles geprobeerd.
Te warm ? te Koud? honger ? tandjes ?
Bij ons niks van dit alles.Nu zijn we aan het proberen het ritme te verschuiven dus s'avonds later in bad later de fles en later slapen.Mischien.........

Groetjes maar vooral veel succes.
Nicole
 
Hoi,

Ik heb hetzelfde probleem mijn zoontje wordt of een paar keer per nacht schreeuwend wakker of heel vroeg. nu heb ik van een vriendin de tip gekregen om eens langs een magnetiseur te gaan schijnt ook te helpen. Zij is er met haar kindje ook geweest en sliep daarna weer goed.

Gr.
 
Terug
Bovenaan