weinig slapen bij 9 maanden

hallo
Onze dochter is inmiddels 9 1/2 maand oud en sinds een paar dagen slaap ze nog maar 1 keer overdag, z'n 1 a 1 1/2 uur. ze gaat 's avonds om 19 uur naar bed en slaapt dan meestal door tot de volgende ochtend 8.30 / 9.00 uur.Ze is nooit een veel en lang slaper overdag geweest, ze is verder erg vrolijk en eet en drink verder ook goed. Ik ben heel erg benieuwd of er meer baby's zijn van deze leeftijd die ook maar 1 slaapje overdag doen.

Groetjes, Corina
 
Hi Corina,

Mijn dochter (13 dec was ze 9 maanden) slaapt ook maar 1 keer per dag en ook meestal maar 1,5 a 2 uur. Zolang ze vrolijk blijft en goed blijft eten, vind ik het geen probleem. Ik leg haar af en toe, als ik denk dat ze moe is, gewoon eff een uur in bed, maar dan speelt ze gewoon, maar dat is dan wel eff rustig voor haar...... en mij, hahaha !!
groetjes
 
Mijn zoontje is ook 9 maanden en heeft nooit veel geslapen overdag. Hij slaapt nu met veel geluk ook maar 1 keer, en dan maximum een uurtje. Het is wel wat weinig, maar ik kan hem ook niet in slaap toveren.
Groetjes,
Marian
 
Ook onze dochter is een lange slaapster 's nachts, want dat vind ik die van jullie ook hoor!! Overdag slaapt onze lieverd ook maar zo'n anderhalf a twee uur.

volgens mij ken ik jou trouwens van het januari of feburari forum (voorjaarsmoeders 2004), kan dat kloppen?

groetjes
 
Hoi,

Mijn dochtertje slaapt sinds haar geboorte eigenlijk al 's avonds en 's nachts door en wordt rond 09.00 uur (soms later) wakker. Ik voed haar voor het laatst voor ik naar bed ga.

Overdag slaapt ze zelden, behalve als we gaan wandelen of in de auto zitten en af toe slaapt ze in de box.
Waarschijnlijk slaapt ze overdag weinig, omdat ze 's avonds en 's nachts slaapt.

Groetjes Camilla
 
Dank jullie wel voor jullie reacties, en het zou goed kunnen anoniem dat je me herkend van voorjaar 2004 moeders, ik ben 5 maart bevallen van onze dochter, wel grappig!

Groetjes, Corina
 
Mijn dochtertje maakt allemaal van die hazeslaapjes. Maar een echt slaapje van 1-2 uur, niet thuis. Op de creche wel, want dan wordt ze gewoon in bed gelegd. Of ze dan die tijd slaapt is de vraag.
 
Terug
Bovenaan