Weinig slapen overdag

<p>Hallo,</p><p>Onze dochter is nu 13 weken en slaapt slechter. Ze gaat s avonds 7 uur na bed en slaapt dan door tot half 6. Ze begint dan wat te mopperen. Ze valt dan vaak weer in slaap tot 7/8 uur. Na de fles ga ik dan met haar naar beneden om te spelen. Bij vermoeidheidsignalen breng ik haar weer op bed. S morgens slaapt ze vaak maar minimaal een uurtje. Voorheen deed ze on de middag 2 tot 3 uurtjes slapen, maar dat is nu ook nog maar een uur. En dan eind de middag nog half uur/uurtje. Dan rond 6 /half7 rolt ze alweer om omdat ze zo moe is. Vaak gaat ze rond 7 uur na bed. Nu dacht ik dat ik het probleem bevonden had. Ze gaf hele dagen hongersignalen af waardoor ik de fles ben gaan ophogen. Ze zit nu op 5x 180 (afgegoten). Toen ik dat het had gedaan, ging het slapen een paar dagen goed. Maar na 4 dagen goed slapen zit ze weer helemaal in haar oude ritme.</p><p>Wie herkent dit en wat kunnen we er aan doen?? Slaapregressie misschien?? Ook al zie je dat normaal pas rond de 4 maanden. En ik tob al de laatste maand met haar slaapjes overdag.</p><p>Liefss</p>

Hier een baby die niet slaapt overdag en in de nacht nog steeds niet door (5.5. Maanden oud) probeer het te accepteren. Niet iedere baby slaapt evenveel. 

Terug
Bovenaan