weinig slapen

mijn dochtertje slaapt heel weinig voor mijn gevoel. 's avonds gaat ze om een uur of 8 naar bed en dan slaapt ze tot 7 uur. overdag slaapt ze drie kwartier achtelr elkaar, om de anderhalf/ twee uur. laat in de middag wil ze wel eens anderhalf uur slapen, maar lang niet altijd. dit is eigenlijk al zo sinds ze is geboren (ze is nu 5 maanden) allen in het begin sliep ze pas vanaf  23 uur :) vanwege krampen enzo. ze krijgt ook nog een nachtvoeding. al met al is het nogal veeleisend. ik zou graag iets meer tijd voor mezelf hebben, en ik vraag me af of jullie kindjes ook zo weinig slapen en wat ik er misschien aan kan doen?
alvast dankje! Belinda
 
Hoi,

Als je kindje goed groeit en vrolijk is, is er niets aan de hand. Mijn dochter sliep toen ze 5 maanden was nog maar 2 keer overdag. Om half 11 een slaapje en om half 3. Soms anderhalf uur, soms maar 3 kwartier. Niets aan te doen.

Groetjes
 
Hoi

Volgens mij slaapt ze wel genoeg voor 5 maanden. Dat ze slaapt van 8 tot 7 's ochtends klinkt in ieder geval erg goed.
MIjn dochtertje van 4,5 maand wordt wakker gemaakt om 7.00 uur. Om 9.00 uur slaapt ze nogeen uurtje. Om 12.00 uur nog ongeveer 2 uur, maar soms ook minder. En rond half vijf nog hooguit een half uurtje, soms maar 20 minuten. Om 19.00 leggen we haar weer op bed en ze wordt ook nog wakker gemaakt voor een late voeding om half elf.

groetjes,
Sabine
 
Terug
Bovenaan