Weinig tekenen

Hey Lieve meiden!

Hoop dat het met iedereen (naar omstandigheden dan) goed gaat!!

Ik heb ff een vraagje, ik ben (als ik vanaf de eerste dag van mijn laatste menstruatie reken) 6 weken zwanger. Erg leuk en blij!!(aangezien wij in augustus een miskraam hebben gehad bij 10 weken)Alleen vraag ik mij af in hoeverre het uitmaakt of je bijna geen verschijnselen hebt (aangezien ik het die vorige keer ook niet echt had)ik heb wel last van mijn borsten, maar alleen als ik eraan zit zeg maar en echt veel moeier ben ik ook niet, slaap wel heel diep en vast, maar ja.....Ben dus bang dat als je te weinig verschijnselen hebt dat het niet goed zit?? Heeft iemand hierook ervaring mee in het begin van de zwangerschap, maar gewoon goed zwanger is nu? Zou graag jullie reactie horen!!

Veel liefs Lieke xxx
 
Maak je maar geen zorgen hoor, er zijn meerdere vrouwen die de eerste drie maanden lachend door komen en amper ergens last van hebben. Wees blij! Ik wens je heel veel succes, en hoop dat het deze keer wel goed blijft gaan....
Liefs Helen
 
Nou, dank je wel voor je reactie Helen, lief van je! Laten we hopen dat het inderdaad goed zit en dan maar genieten van dat ik nergens last van heb?!

Doeg xxx Lieke
 
Terug
Bovenaan